Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد کاظمی‌فرد، رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه طی حکمی اکبر ثقفیان را به سمت «معاون خدمات الکترونیک قضائی» این مرکز منصوب کرد.

در متن این حکم آمده‌است؛

نظر به تعهد، تخصص و سوابق ارزشمندتان، به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان «معاون خدمات الکترونیک قضائی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه» منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امید است با استعانت از خداوند متعال و توسل به ائمه معصومین علیهم السلام و با روحیه جهادی و انقلابی و با استفاده از توان نیروهای متعهد و متخصص آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در مرکز، استان‌ها و سازمان‌های تابعه و نیز استفاده از ظرفیت جامعه نخبگانی کشور، در اجرای شرح وظایف ابلاغی و دسترسی ساده‌تر و سریع‌تر مردم به عدالت به‌منظور فراهم کردن زمینه لازم برای دستیابی به «قوه قضائیه هوشمند در تراز انقلاب اسلامی» موفق و موید باشید.

در بخش دیگری از این حکم، رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه از زحمات بشیری در دوران تصدی این سمت تشکر و قدردانی کرده‌است.

کد خبر 5372712

منبع: مهر

کلیدواژه: قوه قضاییه مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه شهرداری تهران سازمان تامین اجتماعی تصادفات رانندگی ناجا روز پرستار شرکت کنترل کیفیت هوای تهران قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش غلامحسین محسنی اژه ای یوسف نوری آلودگی هوا پلیس راهور دیوان عالی کشور کمیته امداد امام خمینی آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه مرکز آمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۳۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقاء جایگاه ایران در شاخص توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات

ه گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیات دولت امروز چهارشنبه (هشتم فروردین ۱۴۰۳) با حضور خبرنگاران گفت: گزارش اتحادیه بین المللی مخابرات در مورد توسعه زیر ساخت های ارتباطاتی کشور ها منتشر شده است که شاخصی به نام «آی دی آی» یا شاخص توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد کشور ها است که در این گزارش که مربوط به سال ۲۰۲۳ ایران ۶ پله ارتقا پیدا کرده است و در بین حدود ۱۷۰ کشور از رتبه ۸۱ به رتبه ۷۵ رسیده است.

وی‌افزود: شاخص های مورد بررسی فراگیر بودن ارتباطات و کیفیت و میزان استفاده مردم از زیر ساخت های ارتباطی است.

کد خبر 6063507

دیگر خبرها

  • چگونگی کسب اطلاعات دارویی از سامانه «تیتک»
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب هستند
  • ارتقاء جایگاه ایران در شاخص توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • رتبه ایران در شاخص جهانی فناوری اطلاعات و ارتباطات افزایش یافت
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد
  • ایران در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات ۶ پله صعود کرد
  • وضعیت اینترنتی تهران چگونه است؟
  • رسانه پایداری گزینه‌های معاون اولی محسنی اژه‌ای را معرفی کرد
  • به روز رسانی زیرساخت های مرکز ملی تبادل اطلاعات در سال ۱۴۰۳
  • گمانه زنی رسانه جبهه پایداری در باره انتصاب معاون اول محسنی اژه ای