Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صمت در جریان سفر به شهرستان بروجرد از کارخانه نساجی بروجرد بزرگترین کارخانه نساجی در کشور و همچنین مهمترین واحد تولیدی در استان لرستان بازدید کرد.

به گزارش برنا، سیدرضا فاطمی امین ظهر روز جمعه نوزدهم آذرماه در سفر به استان لرستان از کارخانه نساجی بروجرد بازدید کرد.

در جریان این بازدید که جمعی از مسوولان وزارت‌خانه همچنین مسوولان استانی حضور داشتند، از قسمت‌های مختلف کارخانه اعم از همه خطوط تولید که شامل ریسندگی‌ها، مقدمات بافندگی‌ها، بافندگی‌ها، کنترل کیفی پارچه، رنگرزی، تکمیل و خط چاپ عرض سه متر و کنترل کیفی نهایی بازدید به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با حضور وزیر صمت در این کارخانه، خط چاپ عرض سه متری پارچه به صورت رسمی راه اندازی گردید که سهم موثری در افزایش اشتغال مستقیم خواهد داشت.

امید اعلایی مدیرعامل نساجی بروجرد ضمن خوش‌آمدگویی به وزیر صمت و هیئت همراه، در تشریح طرح‌های توسعه کارخانه گفت: در حال حاضر در نساجی بروجرد بالغ بر هزار نفر مشغول به کار هستند و به ازای همه طرح‌ها حدود هزار نفر دیگر اشتغال ایجاد می‌شود.

وی افتتاح خط چاپ عرض سه متری را یکی از سرمایه‌های نساجی بروجرد برشمرد و افزود: این خط ظرف سه هفته و با همت همکاران زحمت‌کش کارخانه به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل نساجی بروجرد از تولید روزانه ۲۲ تن نخ و ۶۵هزار متر پارچه‌ در این کارخانه خبر داد.

اعلایی در پایان خطاب به وزیر صمت و هیئت همراه گفت: از همه کمک‌های وزارتخانه ممنونیم اما در شرایط فعلی انتظار داریم یک دهم ارزش سرمایه‌ی موجود کارخانه، در قالب سرمایه در گردش به ما پرداخت شود.

سید رضا فاطمی امین وزیر صمت نیز در جمع کارگران و مدیران این کارخانه گفت: من از طرف کارگران نساجی و دولت از مدیرعامل کارخانه تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه مشکل تمام واحد‌های صنعتی از جمله نساجی بروجرد به ما مربوط می‌شود، بیان کرد: برای رفع مشکل سرمایه در گردش کارخانه که مدیرعامل نساجی بروجرد مطرح کردند صحبت کرده‌ایم و برای رفع آن ورود می‌کنیم.

در پایان این بازدید، وزیر صنعت، معدن و تجارت با کارگران کارخانه به دیدار و گفت‌وگو نشست و به همه آنها جهت تلاش برای رونق تولید ملی خسته نباشید و خداقوت گفت.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نساجی اشتغال وزارتخانه سرمایه دولت معدن و تجارت تولید ملی اشتغال سرمایه نساجی وزارتخانه وزیر صنعت معدن و تجارت نساجی بروجرد وزیر صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی محمدی فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی عصر دوشنبه به همراه هیئت همراه از پروژه قطعه شش آزاد راه تبریز ارومیه بازدید کرد.

در این بازدید سردار علی محمدی در جریان آخرین فعالیت‌های صورت گرفته در این پروژه قرار گرفت.

وی در ادامه این بازدید با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه افزود: اجرای این پروژه می‌تواند کمک بسیار شایانی به کاهش حجم بار ترافیکی استان در محورهای فعلی داشته باشد و از همین رو اجرای این پروژه اهمیت ویژه ای دارد و می‌توان با اجرای این پروژه شاهد کاهش تصادف‌های شدید در محورهای فعلی استان باشیم.

سردار محمدی در ادامه صحبت‌هایش با تقدیر از مهمانی سرمایه گذار این پروژه یاد آور شد که خیلی خوشحالم که یک سرمایه گذار بومی اجرای این پروژه را بر عهده گرفته است و این پروژه هم اکنون به صورت کاملاً بومی در حال اجرا می‌باشد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه افزود: نیروی انتظامی در اجرای این پروژه خود را کنار تیم اجرایی می‌داند و در به سرانجام رسیدن این پروژه هر کمکی که نیاز باشد از انجام آن کوتاهی نخواهد کرد.

سردار محمدی ضمن بازدید میدانی از اجرای پروژه از پیشرفت پروژه ابراز رضایت نموده و برای سرمایه گذار پروژه آرزوی موفقیت نمود.

کد خبر 6085894

دیگر خبرها

  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد
  • خاندوزی چند هفته قبل از وزیر شدن: شش ماهه مشکل گرانی‌ها حل می‌شود
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی‌ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • توصیف جالب ایران توسط نخست وزیر پیشین قطر
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • برگزاری نخستین رویداد استارت‌آپی سال در صنعت نساجی اصفهان
  • شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خوزستان