Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-23@20:13:26 GMT

وام ازدواج در ۱۴۰۱ مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۴۱۴۴

اولین گمانه‌زنی‌ها از بودجه سال ۱۴۰۱ می‌گوید مبلغ وام ازدواج حدود ۵۰ میلیون تومان افزایش یافته و به ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش بازارنیوز؛ فردا لایحه بودجه ۱۴۰۱ تقدیم مجلس می‌شود. گمانه‌زنی‌ها درباره لایحه بودجه سال آینده آغاز شده است. یکی از این گمانه‌ها درباره مبلغ وام ازدواج است.


آنگونه که تابناک به نقل از یک کارشناس بودجه خبر داده در پیش‌نویس لایحه بودجه ۱۴۰۱ مبلغ وام ازدواج به ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





مهدی عبدالعلی‌پور، کارشناس بودجه به این رسانه گفته مبلغ وام ازدواج در سال ۱۴۰۱، معادل ۱۰۰ میلیون تومان و برای زوج‌های جوان ۱۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.



سال گذشته مبلغ وام ازدواج بین ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان بود. مبلغ وام ازدواج برای دختران و پسران زیر ۲۳ و ۲۵ سال ۱۰۰ میلیون تومان بود و برای افراد بالاتر از این سن، مبلغ وام ازدواج ۷۰ میلیون تومان بود.



اما گویا قرار است وام ازدواج در سال ۱۴۰۱ افزایش پیدا کند. مبلغ این وام، برای افراد جوانتر ۱۵۰ میلیون تومان و برای افراد دیگر ۱۰۰ میلیون تومان است.



البته این کارشناس بودجه اعلام کرده که دولت موافق افزایش مبلغ وام ازدواج در سال ۱۴۰۱ نبوده و با اصرار مجلس چنین تصمیمی گرفته است.



مجلس ماه گذشته قانونی با عنوان قانون جوانی جمعیت را تصویب کرد که بر اساس آن امکانات و تسهیلات خاصی برای ازدواج و فرزندآوری در نظر گرفته شده بود.


احتمالا در قالب این قانون، مبلغ وام ازدواج در سال ۱۴۰۱ افزایش پیدا می‌کند./ تجارت نیوز

برچسب ها: وام ازدواج ، بودجه ، بودجه 1401 لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000PwO

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: وام ازدواج بودجه بودجه 1401 وام ازدواج در سال ۱۴۰۱ ۱۰۰ میلیون تومان ۱۵۰ میلیون تومان مبلغ وام ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۴۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی رانا پلاس طرح مادران چه زمانی تحویل داده می‌شود؟

متقاضیان خودروی رانا پلاس طرح مادران در سال ۱۴۰۱ اقدام به ثبت نام کرده اند، اما با وجود گذشت بیش از یکسال به گفته آنها هنوز این خودرو تحویل داده نشده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام، سال ۱۴۰۱ خودروی رانا پلاس در طرح مادران ثبت نام کردیم الان سال ۱۴۰۳ هم آمد، اما خبری از تحویل این خودرو‌ها نیست. از ما مجدد مابه التفاوت دریافت کردند و هر روز مسائل جدید به ما ارائه می‌دهند، اما همچنان در انتظار تحویل خودرو هستیم.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید
  • برگزاری مراسم ازدواج ۱۰۰ زوج جوان در شهرستان قشم
  • سخت‌نگیر! بیا وسط
  • ۱۸ هزار و ۳۹۸ واقعه ولادت در قم به ثبت رسید
  • خودروی رانا پلاس طرح مادران چه زمانی تحویل داده می‌شود؟
  • ثبت ۵۰ هزار و ۶۳۰ تولد پارسال در آذربایجان‌غربی
  • همه درخواست‌های وام‌های دانشجویی دانشجویان علوم پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پرداخت شد
  • ۵۰ هزار و ۶۳۰ تولد در آذربایجان‌غربی ثبت شد