Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی بایرن مونیخ دلیل این که در سال 2018 پیشنهاد رئال مادرید را رد کرده است را توضیح داد.

یولیان ناگلزمان می گوید نمی توانسته بلافاصله به بالاترین سطح فوتبال برود و به همین خاطر پیشنهاد رئال مادرید را رد کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، یولیان ناگلزمان مربی جوان آلمانی در تابستان این فصل جای هانسی فلیک را در بایرن مونیخ گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که عملکرد خوب به همراه لایپزیش باعث شده بود تیم های زیادی در دنیای فوتبال به دنبال جذب این مربی باشند. این مربی قبل از لایپزیش نیز در باشگاه هوفنهایم حضور داشت و حال ناگلزمان فاش کرده است که در سال 2018 باشگاه رئال مادرید به دنبال جذب این مربی بوده است اما او پیشنهاد این باشگاه را رد کرده است. ناگلزمان در مورد دلیل رد پیشنهاد رئال مادرید گفت:

تفاوت بزرگی وجود دارد. اگر مانند من کارتان را در باشگاهی مثل هوفنهایم شروع کنید، آنجا من همه را می شناختم و زمان وفق پیدا کردنم با شرایط به شدت کوتاه بود زیر دقیقا می دانستم به خاطر هر مشکلی با چه کسی صحبت کنم اما شرایط در رئال مادرید قطعا متفاوت با هوفنهایم بود. باید با همه افراد از اول ملاقات می کردید. به همین خاطر برایم مشکلی نداشت که با یک پله ترقی به باشگاهی بهتر از هوفنهایم بروم اما نمی خواستم بلافاصله به بالاترین پله برسم و به بهترین سطح باشگاهی ممکن بروم.

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! شیخ دیاباته: مدیران استقلال درب خانه ام را شکستند و وسایلم را بیرون ریختند قائدی در بین سه بازیکن برتر لیگ از نگاه کارشناس اماراتی حضور مرد عنکبوتی در باشگاه پاری سن ژرمن و پارک دو پرنس / عکس سران بایرن مونیخ همچنان لواندوفسکی را به هالند ترجیح می دهند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پیشنهاد رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۴۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898636

دیگر خبرها