Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از آغاز مجدد سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی به آرامستان بهشت رضا(ع) در روزهای پنج‌‎شنبه و جمعه هر هفته خبرداد.

به گزارش  قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علی شهسوار در این خصوص، گفت: با توجه به کاهش شیوع ویروس کرونا از این هفته، علاوه بر سرویس دهی از پایانه انقلاب اسلامی به مقصد آرامستان بهشت رضا (ع) پنج شنبه و جمعه نیز از پایانه های موقت سرویس دهی به بهشت رضا(ع) مجدد برقرار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: پیش از این بنا به درخواست سازمان فردوس ها و تاکید ستاد کرونا در روزهای پنج شنبه و جمعه جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، سرویس دهی به این اماکن صورت نمی گرفت اما اکنون و با توجه به بهتر شدن وضعیت با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی این سرویس دهی از محل پایانه های موقت مشابه زمان قبل از کرونا از ظهر پنج شنبه و در روزهای جمعه از ساعت ۷ صبح تا اذان مغرب انجام خواهد شد. سرپرست سازمان اتوبوسرانی ادامه داد: لذا از این پس سرویس دهی در روزهای پنج شنبه و جمعه علاوه بر پایانه انقلاب از پایانه های موقت آزادی، شهید مفتح، مصلی و فردوسی نیز انجام می شود. انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اتوبوسرانی مشهد بهشت رضا ع ویروس کرونا شنبه و جمعه پنج شنبه سرویس دهی بهشت رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۵۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی پنجشنبه‌ها از کی اجرا می‌شود؟

طبق مصوبه جدید مجلس شورای اسلامی روزهای تعطیل هفته پنجشنبه و جمعه و روزهای کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه تعیین شد و ساعت کاری هفتگی از ۴۴ به ۴۰ ساعت در هفته کاهش یافت. گفتنی است تعطیلی پنجشنبه‌ها نسبت به تعطیلی شنبه‌ها که در اغلب کشورهای جهان تعطیل است، ممکن است زیان اقتصادی به همراه داشته باشد.

دانلود صوت خبر تعطیلی پنجشنبه‌ها

کد خبر 745417

دیگر خبرها

  • بارش‌های بهاری در چهارمحال‌وبختیاری ادامه دارد
  • بارش‌های بهاری در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد
  • آغاز ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱ از یکم اردیبهشت
  • افزایش دمای تهران طی روزهای پایانی هفته
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها از کی اجرا می‌شود؟
  • تجارت با دنیا فقط ۳ روز در هفته!/ شوک مجلس به بخش خصوصی
  • آغاز ثبت‌نام مجدد در نوبت دوم کنکور از ۲۹ فروردین
  • آغاز ثبت‌نام مجدد در نوبت دوم کنکور از فردا
  • تشریح ابعاد لایحه تعطیلی پنج‌شنبه‌ها | این تعطیلی در چه صورتی لازم‌الاجراست؟
  • تشریح ابعاد لایحه تعطیلی پنج‌شنبه‌ها