Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، «جواد میر عرب رضی» گفت: بر اساس توافقی که انجام داده‌ایم، این تسهیلات از محل صندوق ملی محیط زیست به احداث سیستم تصفیه پساب کارخانه‌های روغن کشی در حوزه زیتون اختصاص خواهد یافت.

مجری طرح زیتون وزارت جهاد کشاورزی افزود: این تسهیلات با کارمزد ۱۰ تا ۱۵ درصد و دوره بازگشت پنج ساله در اختیار کارخانجات روغن کشی در حوزه روغن قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرعرب رضی با بیان اینکه ظرف دو ماه از انجام این توافق مبلغ  پنج میلیارد تومان آن جذب شده است، اظهار داشت: محدودیتی برای دریافت تسهیلات از صندوق ملی محیط زیست برای راه اندازی سیستم تصفیه پساب کارخانجات روغن کشی نیست و پیش بینی می کنیم بیش از ۵۰ میلیارد تومان تا پایان امسال جذب شود.

وی گفت: پساب تصفیه شده کارخانجات روغن کشی می تواند مورد استفاده برای آبیاری باغات زیتون قرار گیرد.

وی افزود: برای بازسازی و تبدیل به احسن کردن خطوط تولید از محل مکانیزاسیون نیز تسهیلات ارزان قیمت به کارخانجات روغنی کشی اختصاص می یابد.

مجری طرح زیتون اظهارداشت: زنجیره ارزش در حوزه زیتون در حال تکمیل شدن است و در حال حاضر بخشی از حلقه های این زنجیره در زمینه تولید، فرآوری و کارخانجات روغن کشی ایجاد شده است.

وی در مورد کیفیت روغن زیتون نیز تصریح کرد: در حال حاضر ۴۶ کارخانه روغن کشی در کشور فعال است و همه آنها روغن با کیفیت تولید می کنند.

میرعرب رضی با اشاره به فعالیت پنج آزمایشگاه ارزیابی حسی روغن زیتون در کشور گفت: دو مورد از این آزمایشگاه ها در سال جاری راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد: این آزمایشگاه ها به کیفیت سنجی و تولید استاندارد روغن زیتون کمک می کنند.

طبق آمارها  از مجموع ۷۵ هزار هکتار باغ زیتون در کشور ۵۸ هزار هکتار باغات بارور و ۱۷ هزار هکتار غیر بارور است و میزان تولید کل محصول زیتون در کشور در سال ۹۹ حدود ۱۲۰ هزار تن بود.

همچنین طی سال های اخیر برای اصلاح ۱۵ هزار و ۸۳۹ هکتار باغ زیتون کشور برنامه ریزی شده است.

پربیننده ترین قیمت برنج (جدول / ۱۸آذر) برداشت هندوانه شب یلدا + عکس قیمت روغن (جدول / ۱۹ آذر) هشدارهای هواشناسی به کشاورزان درباره کاهش دما قیمت ماکارونی (جدول / ۲۰ آذر)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: روغن زیتون زیتون وزارت کشاورزی روغن کشی زیتون کارخانه روغن کشی کارخانجات روغن کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۵۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیا سید؛ از طراحی تا ساخت در کارخانه اسلواکی (فیلم)

 

تمامی مدل‌های خانواده "کیا سید" در کارخانه مدرن کیا موتورز اسلواکی تولید و در کارخانه ژیلینای این کشور مونتاژ می‌شوند.

به گزارش عصرایران به نقل از کانال یوتیوب فریم، فرآیند طراحی کیا سید شامل اتود زدن، مدل سازی، طراحی و تولید کامپیوتری آن می‌شود.

یک مدل خاک رسی در مقیاس 1:1 برای ارائه جزئیات فیزیکی این خودرو ساخته و مورد استفاده قرار می‌گیرد تا در مراحل بعدی، طراحی دیجیتالی دقیق‌تری برای  کاوش و آماده سازی اتومبیل‌ها فراهم شود.

کیا موتورز قصد دارد تا سال 2045، با برنامه‌ای به نام 3s به خنثی سازی تولید کربن در سیستم تولید خودروی خود بپردازد. این کمپانی روی تحرک پایدار، انرژی پایدار و کره پایدار هدفگذاری کرده است.

کیا موتورز برای کاهش مصرف آب مجموعه‌ای از اقدامات مانند جمع آوری آب باران و بازیافت آب در کارخانه خود را اجرا می‌کند.

کیا سید در کلاس خودروهای کامپکت قرار دارد و سیستم جعبه‌دندهٔ آن ۶ دنده دستی، ۶ دنده اتوماتیک و ۷ دنده دوکلاچه است.

جزئیات بیشتر از ساخت کیا سید در کارخانه اسلواکی را در تصاویر گزارش ببینید.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جزئیات و ویژگی‌ نسل سوم خودروی متوسط کیا (+عکس) کیا "ایکس‌سید" 2020 معرفی شد (+عکس) کیا سیید؛ معرفی فیس لیفت جدید یکی از مهمترین محصولات کمپانی کره ای در بازار اروپا (+عکس)

دیگر خبرها

  • دپوی بیش از ۴۵ هزارتن شیرخشک در کارخانجات
  • سه برنامه صنعت برق برای کاهش ناترازی
  • صفر تا صد تولید سوسیس خون در یک کارخانه مشهور (فیلم)
  • ۳ برنامه صنعت برق برای کاهش ناترازی
  • کیا سید؛ از طراحی تا ساخت در کارخانه اسلواکی (فیلم)
  • تولید روغن بیش از ۶ درصد افزایش یافت
  • آماده شدن آیین نامه تولید بدون کارخانه
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه به تولید در ۱۴۰۳
  • رونق بازار مسکن در گرو افزایش و مشارکت های مردمی است
  • جهاد کشاورزی اجازه تخریب باغات را ندهد