Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز بهداشت نهاوند با بیان اینکه میانگین تزریق واکسن در شهرستان از میانگین استان پایین‌تر است گفت: از مجموع ۱۸۴ هزار نفر جمعیت شهرستان نهاوند تا کنون ۶۶ و نیم درصد آنان دز اول و ۵۶ درصد نیز دز دوم را دریافت داشته اند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، جعفر سلگی بعد از ظهر امروز در ستاد پیشگیری و هماهنگی مقابله با کرونا نهاوند اظهار کرد: با توجه به رویکرد جدید ستاد ملی کرونا مبنی بر طرح مقابله هوشمند با کرونا لازم است زیرساخت‌های لازم در شهرستان فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : به منظور تحقق پوشش صد درصدی و اجرای طرح واکسیناسیون برای افراد باقی مانده، به دستگاه‌های اداری اعلام خواهد شد اسامی کارکنان خود را که واکسن زده‌اند به ما اعلام کنند.

سرپرست فرمانداری نهاوند، تصریح کرد:  با توجه به اینکه مجالس ترحیم اغلب در منازل انجام می‌شود به نظر می رسد حضور در مساجد به لحاظ فضای بزرگتری که دارد برای مجالس خانم‌ها بهتر باشد که باید این زمینه بررسی‌های لازم به عمل آید تا در صورت اثربخش بودن با همکاری اداره تبلیغات اسلامی مساجد برای تعیین کار مهیا شود.

سرپرست فرمانداری نهاوند در خصوص فعالیت استخرهای سطح شهرستان نیز گفت:  قبل از شروع فعالیت لازم است مدیران استخر مجوز لازم را از ستاد کرونا دریافت کرده و اداره ورزش نیز در این خصوص با حضور مسئولین امر جلسات تصمیم گیری را برگزار کند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرپرست فرمانداری نهاوند طرح مقابله هوشمند با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۵۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح همزمانی فهلی وزایش دام سبک در دامدار‌های نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ به منظور افزایش سرانه اقتصادی گله، گوسفندان، کاهش مرگ و میر وکاهش هزینه‌های نگهداری در طول سال، وهمچنین افزایش زاد و ولد در دام سبک دامداری‌های نهاوند طرح همزمانی فهلی وزایش دام سبک در دامدار‌های نهاوند  در حال اجرا است.

مدیرحهاد کشاورزی نهاوند گفت:  این طرح که همزمانی فهلی وهمزمانی زایش، دام سبک نام دارد بصورت رایگان در اختیار دامدار قرار دارد.

ابشناس افزود: این طرح در ۲ مرحله بهاره و پاییزه اجرا می شود.

 

او از دیگر مزایای این طرح خبر داد و گفت:  در این طرح دامدار می تواند در طول سال دو مرحله بره زایی از دام خود داشته باشد.

او افزود:  افزایش دوقلوی زایی از دیگر مزایای این طرح است.

ابشناس گفت: در نهاوند ۱۷۴ هرار راس دام سبک وجود دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ گرم در تویسرکان
  • فراهم آوردن زیرساخت های لازم به منظور تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • پرسپولیس نه؛ من برای قوم بزرگ لر تیمداری می کنم! |‌ نتوانیم میزبانی کنیم انگیزه ام از بین می رود
  • تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد
  • دولت زیرساخت‌های لازم را برای فعالیت بازارچه مرزی ایلام فراهم کرد
  • دستگاه‌های امدادی لامرد برای مقابله با سیلاب در آماده‌باش هستند
  • اجرای طرح همزمانی فهلی وزایش دام سبک در دامدار‌های نهاوند
  • تاکید رئیس‌جمهور بر اجرای دقیق قانون ساماندهی تجارت مرزی برای جلوگیری از قاچاق
  • ضرورت اجرای دقیق قانون تازه تصویب ساماندهی تجارت مرزی