Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا نادعلی در مراسم بزرگداشت هنرمندان پیشکوست که در باغ زیبا برگزار شد، با اشاره به نقش فرهنگ و هنر در مدیریت شهری، اظهار کرد: معتقدم برای انجام هر کاری در شهر باید از دریچه فرهنگ و هنر به آن نگاه کرد، به این صورت کارهای اجتماعی نیز طور دیگری خواهد شد، قطعاً می‌توان برای سامان دادن به هم ریختگی‌های شهر، از هنرمندان استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: اینکه شهر را به حال خودش در افسردگی رها کنیم، بی‌سلیقگی است، مدیران فرهنگی باید برای ایجاد کردن حال خوب در شهر از هنرمندان پیشکسوت یاری بگیرند.

رئیس کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران افزود: در دوره‌ای که شما هنرمندان پیشکوست، هنرتان را به مردم عرضه کردید حال مردم خوب بود و هم اکنون باید از تجربیات و نگاه شما نسبت به مقوله فرهنگ و هنر در همه زمینه‌ها استفاده شود.

نادعلی ادامه داد: به اعتقاد من باید از نگاه اصیل هنرمندان پیشکوست استفاده شود تا بتوانیم در ایجاد جامعه‌ای شاد و همچنین در جهت خوب کردن حال مردم تلاش کنیم.

رئیس کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود خبر از پیگیری پرداخت وام به هنرمندان داد و افزود: این موضوع را پیگیری خواهم کرد تا با شرایطی مشخص به هنرمندان پیشکسوت وام پرداخت شود.

در ادامه این مراسم نادعلی از آلبوم موسیقی تک‌نوازی سنتور استاد ابوالفضل صادقی‌نژاد که به‌صورت بداهه‌نوازی و مرکب‌نوازی تولید شده است، رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید:

توجه ویژه پارلمان شهری پایتخت به فرهنگ و هنر | در نشست مشترک سخنگوی شورا با مدیر عامل خانه هنرمندان چه گذشت؟ کد خبر 642597 برچسب‌ها خانه ‌هنرمندان شورای شهر هنر تهران شهر مدیریت شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خانه هنرمندان شورای شهر هنر تهران شهر مدیریت شهری فرهنگ و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در طرح ۱۵ روزه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی شهر تهران که در ۱۲۴ ناحیه مناطق ۲۲ گانه اجرا شد، درمجموع ۷۲۹۸ نفر ساماندهی شدند.

احمد احمدی صدر افزود: از این بین حدود ۶۵۱ متکدی،  ۲ هزار و ۹۳۳ معتاد متجاهر و ۴۸۲ کودک کار و خیابان بودند و ۳ هزار و  ۲۳۲ نفر را نیز افراد بی خانمان و کارتن خواب تشکیل می‌دادند که همگی ساماندهی شدند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران درباره پراکندگی آسیب‌های اجتماعی در پایتخت گفت: متکدیان بیشتر در مناطق یک، چهار، پنج، هفده، بیست و بیست و یک بودند و معتادان متجاهر نیز بیشتر در مناطق چهار، یازده، دوازده، پانزده و شانزده پراکنده بودند، کودکان کار و خیابان نیز در مناطق چهار، پنج، هشت، یازده، پانزده و بیست پراکندگی بیشتری داشتند.

احمدی صدر همچنین گفت: اگر ریشه‌های ایجاد آسیب‌های اجتماعی مانند مسائل اقتصادی، حاشیه نشینی، ورود اتباع غیر مجاز، مباحث فرهنگی و فرهنگ سازی عمومی حل و فصل نشود آسیب‌های اجتماعی دوباره تکرار خواهند شد و لازم است مسئولان، نهاد‌ها و متولیان امر به موضوعات اقتصادی، فرهنگی و فرهنگسازی عمومی بیشتر بپردازند.

دیگر خبرها

  • هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد
  • رونمایی از چهره جدید گذر ۳۰ تیر | این گذر تغییر کاربری می دهد
  • گذر ۳۰ تیر در طراحی جدید چه تغییراتی می‌کند؟
  • محل برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ اعلام شد
  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها
  • ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران
  • ساماندهی ۷ هزار و ۲۹۸ آسیب‌دیده اجتماعی
  • شفافیت در هزینه‌کردها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند