Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، رئیس اورژانس استان یزد اظهار داشت: ساعت ۱۰:۱۹ صبح امروز (شنبه۲۰ آذر)، کوره یک کارخانه فولادی در شهرستان اردکان منفجر شد.

احمد دهقان بیان کرد: این حادثه شش مصدوم بر جا گذاشت که با اعزام دو آمبولانس به محل حادثه، سه نفر در محل درمان شدند و سه نفر نیز راهی بیمارستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مصدومان این حادثه در بیمارستان ضیائی اردکان بستری هستند، عنوان کرد: بر اساس معاینات اولیه، حال عمومی مصدومان خوب است.

دهقان ادامه د اد: علت مصدومیت این افراد، ترومای ناشی از موج و ترس از صدای انفجار بوده است.

کد خبر 642594 برچسب‌ها استان یزد حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان یزد حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۶۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم باشگاه اورست اصفهان به رشته کوه‌های هیمالیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ کوهنوردان تیم اورست اصفهان با سرپرستی امین دهقان فاتح اورست تمامی اعضای به قله کالاپاتار با ارتفاع ۵ هزار ۵۵۰ متری در هیمالیا صعود کردند و پس از آن پای بر قله ۶ هزار و ۱۸۹ متری آیلندپیک در هیمالیای نپال گذاشتند.
امین دهقان پس از این صعود گفت: در آینده‌ای نزدیک برنامه‌های برون مرزی دیگری از جمله صعود قله کلیمانجارو بام قاره آفریقا، پیمایش بیس کمپ اورست و صعود قله‌های آرارات، آراگاتس، البروس را در دست اقدام داریم.

دیگر خبرها

  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند
  • رد خون در خیابان کاخ باکینگهام/ اسب‌های سواره‌نظام لندن رم کردند
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • بازگشت دوباره کارخانه فروآلیاژ ازنا به چرخه تولید
  • صعود تیم باشگاه اورست اصفهان به رشته کوه‌های هیمالیا
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان