Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@04:42:17 GMT

ژاوی: مشکل بارسلونا روانی است نه فوتبالی

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۶۱۹۹

ژاوی: مشکل بارسلونا روانی است نه فوتبالی

تیم فوتبال بارسلونا پس از شکست ۳ بر صفر برابر بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و «ژاوی هرناندز» بر این باور است که تیم تحت هدایت وی، بیشتر از آنکه مشکل فنی داشته باشد، با مشکل روانی روبرو است.

به گزارش مشرق، کاپیتان اسبق آبی‌اناری‌ها تاکید کرده‌ است که او و کادرفنی وی در تلاشند تا روحیه تیم را بالا برده و اهداف باشگاه را به یاد بازیکنان بیاندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژاوی در این باره گفت: مشکل بیشتر از آنکه فوتبالی باشد، روانی است. آنها باید خود را باور کنند و وظیفه من هم همین است. ما آنان را تشویق می‌کنیم که شجاع بوده و شهامت داشته باشند. در بارسلونا ارزشی ندارد که از ۱۰ نمره ۶ یا ۷ بگیرید بلکه هدفتان باید بهترین نمره باشد.

وی افزود: شهامت و اهداف بزرگ و نه کوچک، حلقه مفقوده است زیرا بارسلونا کارهای کوچک نمی‌کند. با کمی شجاع بودن، فاصله زیادی تا مطلوبمان نداریم. مجموعه فعلی در سطحی قرار دارد که جنگیده و پیروز شود. در دیدار برابر بایرن هم موضوع روانی بود هرچند نشانه این است که برخی از عادات خود را گم کرده‌ایم.

ژاوی برغم آگاه بودن از از مشکلات مالی بارسا، پیش از این در مورد تقویت تیم در پنجره انتقالات زمستانی با هیات مدیره بحث کرده است.

وی افزود: تیم همیشه باید رو به جلو حرکت و پیشرفت کند. یک پنجره پیش رو داریم و این یک فرصت است. تماس‌های زیادی داشتیم و ملاقات‌های سودمندی برگزار شد. صراحتا حرف زدم. ما مشکل مالی داریم اما باید در جهت بهبود تیم کار کرده و رقابتی‌تر شویم. موضوع را با رییس و هیات مدیره در میان گذاشتم اما الان وقت این حرف‌ها نیست و باید روی بازی فردا تمرکز کنیم. دغدغه فعلی ما زمان حال است.

ژاوی بر این باور است که شکست برابر بایرن مونیخ پایان یک عصر بوده و تاکید کرد که دیدار برابر اوساسونا باید به عنوان سکوی پرتاب به چرخه‌ای جدید عمل کند.

وی ادامه داد: نیاز داریم که از ابتدا شروع کنیم. در وهله اول باید تیم را تشویق کنیم. نباید این حس وجود داشته باشد که باختن دائمی است. باید باروحیه‌تر، متعهدتر و حرفه‌ای‌تر باشیم. یک چرخه تمام شد و عصر جدید بارسلونا شروع می‌شود. همچنان خوش‌بین هستم. فردا یک فینال دیگر است و دیگر نباید امتیاز از دست دهیم. انتخابی نداریم جز رقابت و امید زیرا چیز دیگری باقی نمانده است. در بهترین لحظات باشگاه به‌سر نمی‌بریم اما باید خوشحال باشیم و سرزنده.

ژاوی ادامه داد: پیشرفت کرده‌ایم اما برابر بایرن نظاره‌گر یک بارسلونای سطح پایین بودیم. باید بپذیریم که آنها بهتر بودند. در تلاشیم تا بارسلونا را به جایی که به آن تعلق دارد، برگردانیم.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت لیگ قهرمانان اروپا اوساسونا بایرن مونیخ تیم فوتبال بارسلونا قیمت های روز در یک نگاه برابر بایرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۶۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای ناتمام بارسلونا: کار ژاوی تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه خانگی رئال مادرید به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 2-3 در این دیدار شکست خورد تا بیش از پیش از کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات دور شود. 

ژاوی امیدوار بود که پس از شکست تلخ برابر پاری سن ژرمن در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و حذف از گردونه این مسابقات بتواند با غلبه بر رئال مادرید شرایطش را در این تیم و شرایط بارسا را در جدول بهبود ببخشد اما موفق به انجام این کار نشد. 

رسانه‌های نزدیک به این باشگاه مدعی شده بودند که آینده ژاوی کاملا به این بازی بستگی داشت چون این مربی جوان از دکو خواسته بود که سه بازیکن را به خدمت بگیرد تا او به ادامه حضور در این تیم متقاعد شود اما مدیر ورزشی بارسا اعلام کرده بود که این کار با توجه به شرایط مالی این باشگاه غیرممکن است. 

همین موضوع باعث شد که سرمربی بارسا در جلسه با خوان لاپورتا و دیگر مدیران بارسا از آنها بخواهد که قول محکم و تضمینی برای خرید سه بازیکن مدنظرش به او بدهند و رییس این باشگاه هم اعلام کرده بود که انجام این سه خرید به نتیجه ال‌کلاسیکو بستگی دارد که با شکست این تیم همراه شد و حالا به نظر می‌رسد که کار ژاوی هم در این تیم تمام شده است.

دیگر خبرها

  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!
  • ژاوی در یک قدمی تغییر نظر و ماندن در بارسلونا
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
  • فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا
  • ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند
  • رویای ناتمام بارسلونا: کار ژاوی تمام شد
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با هت‌تریک در فتح ال‌کلاسیکو
  • کاسورلا: مربیگری، ژاوی را عوض کرده است/ او داد هم نمی‌زد!