Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@00:07:07 GMT

کرونا در هرمزگان صعودی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۶۶۵۹

کرونا در هرمزگان صعودی شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،از هفته گذشته با افزایش فعالیت ها و بازگشایی ها  و کم شدن استفاده از ماسک روند شیوع کرونا در هرمزگان صعودی شده است.

علی رئوفی ،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: شیوع کرونا در کنار افزایش بیماری آنفولانزا و اسهال و استفراغ کودکان نشان از کاهش شیوه نامه های  بهداشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: همه باید تلاش کنیم تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ضمن حفظ سلامتی مردم، از ایجاد مشکل برای کسب و کار‌ها نیز جلوگیری شود.

معاون استانداری هرمزگان افزود: با پوشش بیشتر واکسیناسیون و افزایش نظارت هاو بازرسی ها روند کلی شیوع کرونا رو به کاهش است.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۶۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه معاون جدید اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم

در حاشیه جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان قم که به ریاست سید محمد آقامیری استاندار قم برگزار شد، با تکریم از خدمات ابوالقاسم مقیمی، حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم به عنوان معاون جدید فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم معارفه شد.

معاون جدید فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم طی سخنانی، بیان داشت: از حسن اعتماد استاندار قم قدردانی کرده و طی دوران مسوولیت تلاش خواهیم کرد تا شاهد ارتقای سطح فرهنگی و بهبود خدمات رسانی به زائران باشیم.

حجت‌الاسلام حسینی مقدم ادامه داد: قم از نظر فرهنگی و اجتماعی قابل مقایسه با شهر‌های دیگر نیست و ماموریت و رسالت‌هایی که در این شهر باید انجام بگیرد باید متفاوت با سایر شهر‌ها باشد.

گفتنی است حجت‌الاسلام حسینی مقدم پیش از این طی سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۷ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم را برعهده داشته است.

ابوالقاسم مقیمی نیز به عنوان مشاور معاونت فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری منصوب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • شش اشتباه رایج در روند کاهش وزن
  • کاهش شیوع سالک در سمنان
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / روند ادامه‌دار کاهش قیمت سکه
  • روند رشد آسیب‌های اجتماعی در قزوین متوقف شد
  • معارفه معاون جدید اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • آخرین وضعیت برق و آب مناطق سیل زده هرمزگان
  • تلاش برای رفع مشکلات قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان ادامه دارد
  • قطعی آب ۲۰ روستا و قطع برق ۱۶ روستا در هرمزگان
  • قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه