Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

«جان گریفین» چهل و چهار ساله که سابقه همکاری با «کریس کومو» مجری بدنام سی‌ان‌ان را دارد، به تلاش برای فریب افراد زیر سن قانونی و ارتکاب جرائم جنسی متهم شد.

به گزارش راشا تودی، بر اساس بیانیه وزارت دادگستری آمریکا، این تهیه‌کننده آمریکایی، سه دختر را در طول یک سال فریب داده و یکی از آن‌ها را در منزلش مورد آزار قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که گریفین در دادگاه محکوم شود، بین ده سال حبس تا حبس ابد حکم دریافت خواهد کرد.

سی‌ان‌ان برای مبرا کردن خود از این رسوایی، در بیانیه‌ای به روزنامه «دیلی میل» اعلام کرد:‌ «اتهامات علیه آقای گریفین را به‌شدت جدی می‌گیریم. ما بعدازظهر امروز از بازداشت او مطلع شدیم و با توجه به تحقیقاتی که در حال انجام است، فعالیت او را تعلیق کرده‌ایم».

این در حالی است که ماه گذشته رسانه‌های آمریکا گزارش داده‌اند علیه «آندرو کومو»، فرماندار سابق ایالت نیویورک که چندی پیش به دلیل رسوایی‌های جنسی از سمتش استعفا کرد شکایتی با موضوع جرائم جنسی ثبت شده است.

فرماندار دموکرات ایالت نیویورک حدود سه ماه پیش اعلام کرد که به دلیل گزارش دادستان کل درباره اتهامات مربوط به آزار جنسی ۱۱ زن از سمتش کناره‌گیری خواهد کرد.

تحقیقات پنج ماهه درباره شکایت‌ها از تعرض جنسی فرماندار نیویورک نشان می‌دهد که او باعث ایجاد فضای کاری «مسموم» برای کارکنان خود شده و مسئولان دفتر او نیز به‌صورت غیرقانونی نسبت به کسی که اولین‌بار این اتهامات کومو را علنی کرد، اقدام تلافی‌جویانه انجام داده‌اند.

بعد از استفعای اندرو کومو، برادر او، کریس کومو نیز هفته گذشته و به‌خاطر تلاش برای کمک به لاپوشانی جرائم جنسی برادرش از سی‌ان‌ان اخراج شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آزار جنسی سی ان ان سی ان ان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۷۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فیلمی جالب از ساحل چابهار؛ چرا بطری در اقیانوس نمی‌افتد؟

اقیانوس اجازه نمیدهد بطری داخل آن بیافتد، اینجا اسکله بریس در چابهار هست که باد سالهاست به سینه کوه می‌وزد..

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # علم سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! چرا نئاندرتال‌ها منقرض شدند و ما ماندیم؟ (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی مردان؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • تصاویری عجیب و آخرالزمانی از آتش سوزی در برزیل
  • (عکس) تصویری جالب از سردار آزمون و دخترش
  • (ویدئو) فیلمی جالب از ساحل چابهار؛ چرا بطری در اقیانوس نمی‌افتد؟
  • سند رسوایی مدعیان حقوق زن، ۳۲ هزار زن و کودک شهید غزه
  • کودکان قربانیان قلدری اینترنتی
  • سازمان جهانی بهداشت: از هر ۶ دانش آموز، یک نفر قربانی آزار و اذیت در فضای مجازی می‌شود
  • رسوایی جدید متا؛ جاسوسی از اسنپ‌چت و یوتیوب با «پروژه شکارچیان روح»
  • آزار یک دختر ۱۲ ساله توسط مولوی پاکستانی + فیلم
  • فیلم| بازیکنان فوتبال کاپشن خود را به کودکان دادند
  • ببینید | بررسی ۷۵ سال خشونت جنسی اسرائیل علیه زنان فلسطینی!