Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@06:37:06 GMT

فیلم| طوفان در کنتاکی آمریکا ۷۰ قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۸۰۴۹

فیلم| طوفان در کنتاکی آمریکا ۷۰ قربانی گرفت

‍‍‍‍‍‍

آفتاب‌‌نیوز :

مقامات آمریکایی روز شنبه از کشته شدن بیش از ۷۰ نفر در کنتاکی Kentucky و تخریب خانه‌ها و مغازه‌ها در امتداد مسیری به طول بیش از ۲۰۰ مایل بر اثر وقوع یک رشته طوفان‌های ویرانگر در شش ایالت این کشور خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری رویترز از بنتون BENTON (کنتاکی)، بیم آن می‌رود که ده‌ها نفر در یک کارخانه شمع سازی در غرب ایالت کنتاکی زمانی که طوفانی قدرتمند اواخر جمعه این تاسیسات را درنوردید، جان خود را از دست داده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اندی بشیر Andy Beshear فرماندار کنتاکی با اشاره به خسارت ناشی از مجموعه‌ای از طوفان‌ها اعلام کرد: میزان ویرانی مشابه هیچ چیزی نیست که من تاکنون دیده ام.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی گفت: پیشتر صبح امروز در حدود ساعت پنج صبح، ما کاملا مطمئن بودیم که بیش از ۵۰ تن از اهالی کنتاکی را از دست داده ایم. هم اکنون من مطمئن هستم که این تعداد بیش از ۷۰ تن است. در واقع ممکن است این رقم در نهایت از ۱۰۰ تن فراتر رود.

وی خاطر نشان کرد ۱۸۹ نیروی گارد ملی به منظور کمک به امدادرسانی اعزام شده اند و تمرکز روی می‌فیلد Mayfield, شهری کوچک با حدود ۱۰ هزار جمعیت در گوشه جنوب غربی ایالت است. ادارات پلیس و آتش نشانی در «می‌فیلد» ویران شده اند که این مسئله واکنش به طوفان را مختل کرده است.

مرکز پیش بینی طوفان سازمان ملی هواشناسی آمریکا اعلام کرد ۳۶ گزارش درباره وقوع طوفان در ایالت‌های ایلینوی Illinois, کنتاکی، تنسی Tennessee, میسوری Missouri, آرکانزاس Arkansas و می‌سی سی پی Mississippi دریافت کرده است.

در همین حال نشریه نیویورک تایمز با انتشار تصاویری در حساب توئیتری خود نوشت: بخشی از بدترین ویرانی‌های بر جای مانده از طوفان کنتاکی در شهر میفیلد با حدود ده هزار نفر جمعیت رخ داد. دست کم ۱۱۰ نفر در داخل یک کارخانه شمع سازی در این منطقه جمع شده بودند وقتی که طوفان آن را در بر گرفت.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آمریکا کنتاکی طوفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۸۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرترددترین فرودگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟

ایتنا - فرودگاه هارتسفیلد-جکسون در آتلانتای آمریکا با تردد حدود ۵.۲ میلیون نفر مسافر در سال ۲۰۲۴ به عنوان پرترددترین فرودگاه جهان شناخته شد.
موسسه OAG Aviation، در آخرین گزارش عملیات ترافیک هوایی خود که فاصله زمانی ۱ تا ۳۰ آوریل را پوشش می‌دهد، اعلام کرد که فرودگاه هارتسفیلد-جکسون در آتلانتای آمریکا با تردد حدود ۵.۲ میلیون نفر مسافر در سال ۲۰۲۴ به عنوان پرترددترین فرودگاه جهان شناخته شد.

فرودگاه بین‌المللی دبی (DXB) با خدمت‌رسانی به ۴.۸ میلیون مسافر در آوریل سال ۲۰۲۴ رتبه دوم شلوغ‌ترین فرودگاه‌های جهان را از نظر تعداد مسافران بین‌المللی کسب کرد.

فرودگاه بین‌المللی توکیو در ژاپن با ۴.۵ میلیون نفر مسافر و فرودگاه هیترو لندن با ۴.۲ میلیون نفر مسافر در رتبه‌های سوم و چهارم این فهرست جای گرفته‌اند.

 
فرودگاه دالاس-فورت ورث در آمریکا با ۴.۱ میلیون نفر مسافر، فرودگاه بین‌المللی استانبول ترکیه با ۴ میلیون نفر مسافر، فرودگاه بین‌المللی بایون گوانگ‌ژو در چین با ۴ میلیون نفر مسافر و فرودگاه دنور آمریکا با ۳.۹ میلیون نفر مسافر در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

فرودگاه بین‌المللی شیکاگوی آمریکا با ۳.۸ میلیون مسافر جایگاه نهم را به خود اختصاص داده است و جایگاه دهم با ۳.۷ میلیون مسافر به فرودگاه بین‌المللی پودنگ شانگهای چین تعلق گرفته است. 

 

دیگر خبرها

  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • پرترددترین فرودگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا
  • تصاویر عجیب از بارش شدید تگرگ در آمریکا + ویدئو | اندازه هر دانه تگرگ را ببینید
  • روز ۱۹۹ طوفان‌الاقصی| حمله به پایگاه‌های آمریکا در سوریه
  • بارش شدید تگرگ در آمریکا + فیلم
  • مُهر پایان طوفان الاقصی و وعده صادق بر دوره آمریکایی خاورمیانه
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند