Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال فولاد سیرجان در شرایطی در جام باشگاه‌های جهان شرکت کرد که سرمربی این تیم مدعی شده بود تمایلی به شرکت تیمش در این رقابت‌ها نداشت.

خبرگزاری میزان - تیم والیبال فولاد سیرجان که به عنوان قهرمان آسیا در جام باشگاه‌های جهان شرکت کرده بود با ۲ شکست پیاپی و بدون اینکه حتی در یک ست به برتری برسد به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولادی‌ها ابتدا با نتیجه ۳ بر صفر مقابل تیم ساداکروزیرو برزیل مغلوب شدند و در دومین بازی خود هم با همین نتیجه از تیم ترنتینو ایتالیا شکست خوردند.

فولاد سیرجان در شرایطی عازم رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان شد که ۵ بازیکن و یک مربی را از دیگر تیم‌ها در اختیار گرفته بود؛ اما با این حال نتوانست کار خاصی انجام دهد و در نهایت با ۲ شکست پیاپی به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد. نکته جالب و قابل تامل اینکه سعید رضایی سرمربی فولاد سیرجان در حالی که تنها ساعاتی به اعزام تیمش به جام باشگاه‌های جهان باقی مانده بود در گفت‌وگویی ویدیویی انتقاد‌هایی را مطرح کرد؛ انتقاد‌هایی عجیب که برخی از اهالی والیبال اعتقاد داشتند نباید در آستانه اعزام فولاد سیرجان به رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان چنین مصاحبه‌ای انجام می‌شد؛ چرا که این کار او می‌توانست باعث ایجاد حواشی زیادی برای تیمش شود.

رضایی در صحبت‌های انتقادی خود که علیه افراد زیادی هم بود این طور عنوان کرد که فولاد سیرجان تمایلی به حضور در جام باشگاه‌های جهان نداشت؛ اما با توجه به فشاری که فدراسیون جهانی والیبال به فدراسیون ایران آورد مجبور به شرکت در این مسابقات شد. این اظهارنظر رضایی در شرایطی انجام شد که به نظر می‌رسد اصل ماجرا چیز دیگری است.

بر اساس اسنادی که در اختیار خبرگزاری میزان قرار داده شده کاملا مشخص است که فولاد سیرجان آمادگی خود را برای حضور در جام باشگاه‌های جهان اعلام و حتی لیست بازیکنان مورد نظرش را به فدراسیون والیبال ارائه داده بود؛ اما ۳ روز بعد از ارسال این لیست به فدراسیون والیبال از تصمیم خود پشیمان شد و به این فدراسیون اعلام کرد که از این رقابت‌ها انصراف می‌دهد.

این اعلام انصراف فولادی‌ها در شرایطی انجام شد که کار از کار گذشته بود؛ چرا که پس از اعلام آمادگی کتبی تیم‌های شرکت کننده در جام باشگاه‌های جهان، امکان انصراف آنها وجود ندارد. شرط فدراسیون والیبال برای اعلام آمادگی فولاد سیرجان در جام باشگاه‌های جهان ارائه همین نامه بود تا بر اساس آن آمادگی  این تیم به فدراسیون جهانی اعلام شود. جالب اینکه در صحبت‌های سرمربی فولاد سیرجان هیچ اشاره‌ای به اعلام آمادگی تیمش برای حضور در جام باشگاه‌های جهان نشده بود. اینکه چرا وی صحبتی در خصوص این موضوع نکرد مشخص نیست.

در ادامه اعلام آمادگی کتبی تیم فولاد سیرجان را برای حضور در جام باشگاه‌های جهان می‌توانید مشاهده کنید:

   

 

رضایی در صحبت‌های خود موارد دیگری هم عنوان کرد. او گفت: چرا رسانه‌ها از تیم ملی در المپیک انتقاد‌های زیادی مطرح کردند؛ اما پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا هیچ انتقادی از تیم ملی نشد. قطعا این قهرمانی که توسط عطایی و شاگردانش کسب شد ارزش فراوانی دارد و حتی قابل مقایسه با قهرمانی که تیم ملی در قهرمانی آسیا در تهران کسب کرد نیست. چرا که قهرمانی در تهران و با حضور ستاره‌هایی همچون سعید معروف، امیر غفور، سید محمد موسوی و .... آنقدر قابل پیش‌بینی بود که اگر اتفاقی غیر از این رخ می‌داد باعث تعجب می‌شد. اما در رقابت‌های قهرمانی آسیا در ژاپن، تیم ملی شرایط عجیبی داشت. حضور در یک تورنمنت سخت آن هم پس از تجربه تلخ المپیک کار دشواری بود که تیم ملی با اتکا به کادر فنی ایرانی به آن دست پیدا کرد.

اینکه رضایی توقع داشته از تیمی که با ترکیبی متفاوت در قهرمانی آسیا شرکت کرده و قاطعانه قهرمان شده انتقاد شود نمی‌تواند قابل توجیه باشد. این صحبت‌های رضایی در شرایطی انجام شد که تیم ملی والیبال در المپیک توکیو بدترین نتیجه ممکن را کسب کرد و انتقادهایی که از عملکرد این تیم شد کاملا به جا بود. این که به ترکیب ناقص تیم کره اشاره می‌شود؛ اما اشاره‌ای به تغییرات زیاد در ترکیب تیم ملی والیبال ایران و همینطور حضور سایر تیم‌های شرکت کننده با تمام قوا در قهرمانی آسیا نمی‌شود می‌تواند گویای همه چیز است.

به هر حال به نظر می‌رسد رضایی در ابتدای دوران سرمربیگری خود باید رفتار حرفه‌ای تری از خود نشان دهد. چرا که اینگونه رفتارها نمی‌تواند کمکی به تیمش برای کسب نتایج لازم باشد.

بیشتر بخوانید: تصمیم قطعی سعید معروف برای خداحافظی از بازی‌های ملی

انتهای پیام/ برچسب ها: فولاد سیرجان جام باشگاه‌های جهان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فولاد سیرجان جام باشگاه های جهان حضور در جام باشگاه های جهان فولاد سیرجان اعلام آمادگی قهرمانی آسیا رقابت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏

به گزارش "ورزش سه"، الهلال فردا شب در خانه‌اش در حالی به ‏مصاف العین امارات می‌رود که با توجه به اتفاقات و نتیجه بازی رفت ‏دو تیم خیلی‌ها شانسی برای صعود آبی‌های ریاض قائل نیستند.‏

در بازی رفت دو تیم در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، العین موفق ‏شد الهلال را 4-2 شکست بدهد تا هم اسبش را برای صعود به ‏فینال آسیا زین کند هم به روند طولانی بازی‌های بدون شکست ‏الهلال پایان بدهد. 34 پیروزی پیاپی الهلال با باخت مقابل العین از ‏بین رفت. ‏

با اینحال، ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، در نشست بازی فردا ‏گفت تیمش به بازگشت و صعود به فینال ایمان دارد. ‏

سرمربی الهلال در این نشست خبری گفت: "اولین بار است که در یک ‏بازی برگشت در حالی به میدان می‌رویم که از حریف عقب هستیم ‏ولی ما واقعا به رمونتادا ایمان داریم. امیدوارم فردا با پیروزی و صعود ‏بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. من قبلا هم رمونتاداهای زیادی به ‏عنوان مربی داشته‌ام و امیدوارم فردا یک مورد دیگر در کارنامه‌ام ثبت ‏شود". ‏

ژسوس در ادامه گفت: "ما حریف را به خوبی می‌شناسیم و می‌دانیم ‏در این تورنمنت چه سطح بالایی داشته‌اند. العین خوب دفاع می‌کند ‏ولی ما این توان را داریم که اختلاف دو گل را جبران کنیم. ما فقط به ‏جبران این دو گل و بهتر بازی کردن نسبت به دیدار رفت فکر ‏می‌کنیم". ‏

دیگر خبرها

  • ماجرای تصمیم دولت برای تغییر در نرخ پایه رقابت میلگرد
  • عکس| سرمربی جدید تیم ملی والیبال کیست؟
  • ویسی، ایده کمیته فنی در فولاد را رد کرد
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • رضاییان: شرکت ذوب آهن درباره ربیعی کارشکنی کرد!
  • حد نگاری اراضی ملی سیرجان
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏