Web Analytics Made Easy - Statcounter

استعداد جوان باشگاه بارسلونا به احتمال جدایی خود از این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از توتو اسپورت، پدری گونزالس از بااستعدادترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان است که در بارسلونا بازی می‌کند. این بازیکن ۱۹ساله به‌تازگی قرارداد خود را با بارسلونا تا سال ۲۰۲۶ تمدید کرد. او مورد توجه تیم‌های بزرگ فوتبال اروپا قرار گرفته است و خبرهایی درباره علاقه بایرن‌مونیخ و منچسترسیتی به جذب او به گوش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدری در واکنش به احتمال جدایی از بارسلونا گفت: من از حضور در بارسلونا خوشحال هستم و مشکلی برای ادامه همکاری با این تیم ندارم. از کودکی رویای حضور در بارسلونا را در سر داشته‌ام. تا سال ۲۰۲۶ قرارداد دارم و در بارسلونا خواهم ماند. بعد از آن هم بلافاصله قراردادم را تمدید می‌کنم.

پدری اخیرا در مراسم انتخاب بهترین‌های سال ۲۰۲۱ که توسط فرانس فوتبال برگزار شد، عنوان بهترین بازیکن جوان فوتبال اروپا را به دست آورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پدری گونزالس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۸۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام رئال از منچسترسیتی به روش ایتالیایی/ بایرن با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید

در دومین شب مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و بایرن مونیخ با غلبه بر رقبای انگلیسی خود راهی دور نیمه‌نهایی شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جدال پپ و کارلتو در اتحاد مطابق انتظار‌ها پیش رفت و توپ و میدان در اختیار سیتیزن‌ها بود، اما در همان نیمه نخست رودریگو باز هم پپ را آزار داد و روی یک ضد حمله گل اول مادریدی‌ها و چهارمین گل خودش به منچسترسیتی را به ثمر رساند.

پس از گل فشار شاگردان گواردیولا بیشتر شد و شدت فشار‌ها در ۱۰ دقیقه پایانی بالاخره مادریدی‌ها را دچار اشتباه کرد و دفع ناقص رودیگر را دی‌بروینه به طاق دروازه لونین چسباند. در وقت‌های اضافه هم آنچلوتی فوتبال ناب ایتالیایی و کاتاناچیو واقعی را به نمایش گذاشت و توانست بازی را به ضربات پنالتی بکشاند.

تصور می‌شد سیتیزن‌ها در ضربات پنالتی در اتحاد دست بالاتر را داشته باشند و با اولین پنالتی هدررفته مودریچ امید به اردوگاه این تیم بخشیده شد، اما شاهکار لونین در ضربات پنالتی و مهار ۲ ضربه از برناردو سیلوا و کواچیچ حکم به صعود مادریدی‌ها به مرحله نیمه‌نهایی داد.

در سمت دیگر ماجرا توخل و آرتتا در آلیانتس‌آره‌نا جدال خود را برگزار کردند و بایرن مونیخ ثابت کرد حتی در بدترین روزهایش هم برابر آرسنال شکست نمی‌خورد.

باواریایی‌ها در این بازی با تک گل یوزآ کیمیش به برتری رسیدند و جواز حضور در مرحله بعدی را کسب کردند.

به این ترتیب در مرحله نیمه‌نهایی یک رقابت سنتی و جذاب بین رئال مادرید و بایرن‌مونیخ شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور سه تیم آلمانی در مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی پس از ۲۹ سال
  • رقابت غول‌های انگلیسی بر سر جواهر باواریایی‌ها؛ لیورپول شیفته جمال موسیالا
  • توماس مولر: رئال مادرید و بایرن مونیخ یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیاست
  • انتقام رئال از منچسترسیتی به روش ایتالیایی/ بایرن با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • رئال مادرید با حذف منچسترسیتی رقیب بایرن مونیخ شد
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی
  • لحظه به لحظه با داغ‌ترین شب فوتبال اروپا
  • امشب همه بیدار بمانید؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • امشب کسی نخوابد؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر