Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، تابستان امسال، سیل ضمن خسارت میلیاردی به تأسیسات برق منطقه الموت شرقی، ۲۹روستای منطقه را در تاریکی فروبرد.

برای کاهش قطعی و پایداری بیشتر شبکه برق در حوادث غیرمترقبه، شبکه ۲۰کیلوولتی الموت شرقی راه اندازی شد.

برای راه اندازی شبکه ۲۰کیلوولتی الموت شرقی، ۱۰۵نفر از کارکنان فنی - بسیجی در قالب ۲۵ اکیپ نظارتی، فنی و پشتیبانی، تلاش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه به طول ۶کیلومتر از روستای شهرک تا سه راهی لامان با ۴میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان سرمایه گذاری احداث شده است.

مرحله تکمیلی این پروژه هم قرار است سال آینده با تأمین اعتبار، از پست ۶۳کیلوولتی معلم کلایه آغاز شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع برق شرکت برق خسارت سیل الموت شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۸۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق باعث اقتدار و سربلندی ایران در دنیا شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با جمعی از فرماندهان ارتش عملیات غرورآفرین و عزت بخش «وعده صادق» را عملیاتی بی‌نظیر و مایه عزت و افتخار کشور دانست گفت: این عملیات که با هماهنگی و همکاری همه‌ی نیرو‌های نظامی انجام شد باعث سربلندی و اقتدار ایران اسلامی در دنیا شد.

حجت الاسلام احمد مروی  با تأکید بر اینکه این عزت، سربلندی و پیروزی‌های ایران اسلامی از برکات اهل بیت (ع) و ولایت فقیه است افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون و به بهانه‌های مختلف ایران اسلامی را تحریم کردند تا ضعیف شود، اما بر خلاف میل و تصور دشمنان نه تنها ضعیف نشدیم بلکه به اعتراف خودشان، ایران اکنون قدرت اول منطقه است و اگر تصمیمی بخواهد در منطقه گرفته شود تا همراهی ایران نباشد آن تصمیم عملی نخواهد شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش در نیروی زمینی هم در این دیدار گفت: با تلاش همه نیرو‌های جان برکف امنیت پایدار در مرز‌های شرقی وجود دارد و هیچ ناامنی را در این مرز‌ها شاهد نیستیم.

امیررضا آذریان با اشاره به اینکه انسداد مرز در حال انجام است و ان شاالله تا سال آینده به اتمام خواهد رسید افزود: نیروی زمینی با تجهیز وسایل الکترونیکی، اپتیکالی و پهبادی همه مرز‌های شرقی را با دقت بالا رصد می‌کند و به هیچ متجاوزی اجازه تعرض به خاک جمهوری اسلامی ایران را نخواهد داد.

دیگر خبرها

  • از نمایشگاه کتاب تا راه‌اندازی رادیو بانوان
  • عملیات وعده صادق باعث اقتدار و سربلندی ایران در دنیا شد
  • تقویت ارتباطات سیار در مناطق روستایی و شهری خوزستان
  • راه‌اندازی ۳۵ کیلومتر شبکه فیبر نوری در تاکستان
  • خط انتقال طرح آبرسانی به گرمسار راه اندازی شد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • روایان پیشرفت در مدارس آذربایجان شرقی راه اندازی شود
  • بازدید رایگان از موزه ها و قلعه الموت در ۳۰ فروردین
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و قلعه الموت در ۳۰ فروردین 
  • افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز