Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@20:42:10 GMT

قیمت انواع برنج در بازار مازندران

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۰۱۰۲

قیمت انواع برنج در بازار مازندران

آفتاب‌‌نیوز :

مجید بهادری در جمع خبرنگاران، با اشاره کشت اول برنج در ۲۱۵ هزار هکتار اراضی شالیزاری استان، گفت: امسال ۱۵۲ هزار و ۲۹۸ هکتار مزارع شالیزاری استان به ارقام محلی و ۶۲ هزار و ۷۰۲ هکتار به ارقام اصلاح شده، اختصاص یافت.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: ۴۰ هزار و ۸۱۰ هکتار مزارع شالیزاری استان بعد از کشت اول برنج به کشت مجدد برنج و ۵۱ هزار و ۷۵۷ هکتار به پرورش رتون اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهادری درباره میانگین قیمت عمده فروشی برنج به همراه قیمت شلتوک استان تا نیمه اول آذرماه امسال، اظهار کرد: قیمت برنج سفید طارم محلی و هاشمی ۴۵ هزار و ۶۳۶ تومان، شیرودی ۳۰ هزار و ۴۵ تومان، ندا ۲۸ هزار و ۴۷۳ تومان، فجر ۳۳ هزار و ۷۲۷ تومان و کشت دوم بینام ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان است که در بازار خرید و فروش می‌شود.

وی افزود: قیمت شلتوک طارم نیز در بازار ۱۷ تا ۲۰ هزار و ۸۳۰ تومان، شیرودی ۱۳ تا ۱۴ هزار تومان، فجر ۱۴ هزار و ۵۰۰ تا ۱۶ هزار تومان و ندا ۱۲ هزار و ۷۰۰ تا ۱۳ هزار تومان بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: برنج برنج ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۰۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت ساندرو در بازار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت انواع ساندرو در بازار امروز مشخص شد. 

به گزارش اقتصاد آنلاین، رنو ساندرو اتوماتیک مدل ۱۳۹۷ با کارکرد ۴۰ هزار کیلومتر یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

همچنین ساندرو مدل ۱۳۹۶ با کارکرد ۹۸ هزار کیلومتر، ۹۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع ساندرو در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • قیمت جدید برنج اعلام شد
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • پیش‌بینی ۸۰ درصدی نشاء مکانیزه در بهشهر
  • نخستین نشاء مکانیزه برنج در بهشهر
  • آفت واردات بر بار برنج مازندران
  • برنج هم از تورم جا نماند!
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش ۵۰ درصدی قیمت برنج ایرانی با حمایت بخش خصوصی