Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@17:13:55 GMT

وضعیت ترافیکی معابر تهران

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۰۱۹۰

وضعیت ترافیکی معابر تهران

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در صبح یکشنبه بیست و یکم آذر ۱۴۰۰ را تشریح کرد. ناطقان:  سرهنگ مجید رنجبر گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از باکری، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق از شهید ستاری دارای ترافیک هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





وی افزود: شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از رحمانی، آزادی در مسیر غرب به شرق از استاد معین و مسیر جنوب به شمال نواب از شهید چراغی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

رنجبر گفت: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه بابایی در مسیر جنوب به شمال از هنگام، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد دارای بار ترافیک صبحگاهی هستند.

وی ادامه داد: بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.
منبع: ایسنا برچسب ها: ترافیک ، معابر ، ناطقان ، بزرگراه ، غرب ، شرق

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ترافیک معابر ناطقان بزرگراه غرب شرق مسیر غرب به شرق مسیر جنوب به شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ترافیک هسته مرکزی شهر کرج با گشایش ادامه بزرگراه ماهان

در نشست مشترک مدیران شهرداری کرج ، نمایندگان وزارت دفاع و اداره کل راه و شهرسازی استان البرز که با هدف تعیین تکلیف اراضی مسیر بزرگراه ماهان کرج برگزار شد، افزود: موضوعات حقوقی مربوط به اراضی موسوم به باغ ارتش که طی سنوات گذشته تاکنون مورد بحث و بررسی بوده، با طرح در صحن شورای اسلامی شهر کرج به زودی تعیین تکلیف شده و امتداد بزرگراه ماهان زیر بار ترافیکی می رود.

وی بیان کرد: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکنون همکاری خوبی در زمینه اجرای طرح های عمرانی در استان البرز داشته و این بار نیز با توافق صورت گرفته ، اراضی مسیر بزرگراه ماهان آزاد سازی خواهد شد.

فتاحیان خاطر نشان کرد: خوشبختانه به واسطه مدیریت خوب نماینده عالی دولت در استان البرز هم افزایی و وحدت رویه مطلوبی میان مدیران دستگاه های اجرایی حاکم است که ثمره آن خدمت مورد انتظار مردم از نظام جمهوری اسلامی را رقم می خورد.

بزرگراه ماهان از میدان جمهوری اسلامی در جهانشهر تا حصارک کرج و آزاد راه کرج - قزوین امتداد دارد که تاکنون حدود پنج کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفته و بخشی از این پروژه به دلیل قرار گرفتن اراضی وزارت دفاع و نیروهای مسلح در مسیر آن تاکنون احداث و تکمیل نشده است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰ کیلومتر آزاد راه ،بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به این استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • رفع ترافیک هسته مرکزی شهر کرج با گشایش ادامه بزرگراه ماهان
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • نوسازی دیوار‌های صوتی در معابر پرتردد
  • نصب و نوسازی دیوارهای صوتی در معابر پرتردد
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت