Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای شورای شهر تهران امروز به بررسی یک فوریت طرح «الزام شهرداری تهران به انتقال نمایشگاه بین‌المللی تهران به مجموعه شهر آفتاب» پرداختند.

در ابتدا سوده نجفی عضو شورای شهر تهران درباره این طرح اظهار کرد: این نمایشگاه خسارت‌هایی همچون آلودگی هوا و محیط زیست و اختلال در بزرگراه‌های ابلاغ هم ایجاد کرده است همچنین نبود مترو، نبود جای پارک خودرو، اختلال در خدمات امدادی، سردرگمی شهروندان و… موجب نارضایتی اهالی منطقه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آسیب‌های برگزاری این نمایشگاه بار‌ها رسانه‌ای شدت و لازم است به قید فوریت از برگزاری نمایشگاه‌های مختلف ممانعت شود و به نمایشگاه شهر آفتاب منتقل شود.

پس از آن جعفر تشکری هاشمی عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری موظف است با همکاری پلیس راهور و دستگاه‌های ذیربط از ابتدای سال ۱۴۰۱ از برگزاری هرگونه نمایشگاه در نمایشگاه بین المللی خیابان سعول جلوگیری کند، شهرداری مکلف است. پیش بینی برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه را اتخاذ کند و نسبت به تکمیل شهر آفتاب تا انتهای سال ۱۴۰۱ اقدام کند.

در حال تکمیل….

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری تهران شهر آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۰۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیستمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در شیراز

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از برگزاری دو رویداد مهم صنعت کشاورزی خبر داد و گفت: بیستمین نمایشگاه بین المللی نهاده‌ها، سیستم‌های نوین آبیاری و همچنین بیستمین نمایشگاه ادوات و ماشین آلات، قطعات و مکانیزاسیون کشاورزی اردیبهشت سال‌جاری در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، مجتبی دهقان‌پور اظهار کرد: بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت کشاورزی در فضایی بالغ بر ۱۶ هزار متر مربع از تاریخ چهارم لغایت هفتم اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس آغاز به کار می‌کند.

وی افزود: بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت کشاورزی، ادوات، ماشین آلات و مکانیزاسیون نیز از هجدهم لغایت بیستم اردیبهشت میزبان علاقمندان حوزه کشاورزی خواهد بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه این دو رویداد مهم صنعت کشاورزی با حضور شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی برپا می‌شود، تصریح کرد: تولیدکنندگانی از استان‌های فارس، خراسان رضوی، تهران، خوزستان، همدان، مرکزی، البرز، مازندران، رشت، کرمان، یزد، اصفهان، آذربایجان شرقی و غربی در این دو نمایشگاه حضور دارند.

دهقان‌پور خاطر نشان کرد: در مجموع ۲۵۰ شرکت توانمند داخلی و خارجی با نمایندگانی از برندهای خارجی شامل کشورهای چین، کره، ژاپن، روسیه، هند، اسپانیا، آلمان، ترکیه و برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه کارشناسان و مسئولان این سازمان در غرفه سازمان جهاد کشاورزی فارس در سالن حافظ آماده پاسخگویی به مراجعان هستند، ادامه داد: از جمله برنامه‌های جانبی این نمایشگاه‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی و تخصصی مورد نیاز حوزه کشاورزی توسط این سازمان و با همکاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس و دستگاه‌های متولی است و از ساعت ۱۵ لغایت ۲۱ میزبان علاقمندان حوزه کشاورزی خواهند بود.

کد خبر 744490

دیگر خبرها

  • از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا
  • امسال ۵۰ نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار می‌شود/ دائمی شدن نمایشگاه شهر آفتاب در دست اقدام
  • ضرورت اتصال دانش و تکنولوژی به صنعت پلیمری
  • لزوم بررسی فنی پل «فرجام» توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران
  • بسیاری از مردم هر سال منتظر برگزاری نمایشگاه کتاب تهران هستند
  • آغاز عملیات اجرائی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب
  • برگزاری بیستمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در شیراز
  • عملیات اجرایی آماده‌سازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب
  • عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد