Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ششمین روز رقابتهای مینی فوتبال ادارات و نهادهای استانی در شهر یاسوج ،سه بازی در چمن مصنوعی سپاه فتح استان برگزار شد و تیم های بانک سپه ،بانک ملی و بیمارستان جلیل موفق به شکست حریفان خود شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛در ششمین روز رقابتهای مینی فوتبال گرامیداشت حاج قاسم سلیمانی وهفته ی بسیج سه بازی برگزار شد و این نتایج بدست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اولین بازی ،دو تیم ورزش و جوانان استان و بانک سپه به مصاف هم رفتند که در پایان و در یک بازی پر گل تیم بانک سپه با نتیجه 7بر 4 بر تیم ورزش و جوانان استان پیروز شد.   در دومین بازی ،تیم بانک ملی با 2 گل از سد تیم امور مالیاتی گذشت و در سومین بازی تیم بیمارستان جلیل با نتیجه 5بر 1 از سد تیم آب و فاضلاب گذشت.   در ادامه این مسابقات امروز یکشنبه 21 آذرماه و از ساعت 13 طبق برنامه تیم های ، اداره کل زندان با پزشک قانونی ،شهرداری با بیمارستان شهید جلیل و آموزش و پرورش الف با سپاه فتح استان به مصاف هم میروند.   اولین دوره رقابت های مینی فوتبال ادارات و نهادهای استانی در شهر یاسوج گرامیداشت حاج قاسم سلیمانی ،هفته ی بسیج با همکاری سپاه فتح استان ،بسیج کارکنان ادارات ،هیات همگانی استان و شهرستان و کمیته مینی فوتبال استان و شهرستان بویراحمد در حال برگزبرگزاریست.   انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا فوتبال بسیج بازی ورزش و جوانان بیمارستان آب و فاضلاب زندان پزشک آموزش و پرورش رقابت مینی فوتبال مینی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۱۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران میثم شهبازی، دبیر علمی ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» که در دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود، درباره جزئیات این رویداد گفت: جشنواره در دو بخش ایده‌های نوآورانه و کسب‌وکارهای نوپا برگزار می‌شود و طرح‌های برگزیده شناسایی، معرفی و تقدیر خواهند شد.

عضو هیأت علمی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران افزود: مخاطبان و جامعه هدف این رویداد، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های کل کشور هستند.

به گفته دبیر علمی ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار»، علاقمندان می‌توانند از طریق درگاه itm.ut.ac.ir نسبت به ارسال ایده‌ها و طرح‌های خود اقدام کنند و طرح‌های برگزیده با اعطای جایزه و پرداخت تسهیلات از صندوق‌های مرتبط با حوزه علم و فناوری حمایت می‌شوند.

شهبازی اعلام کرد: ارسال ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه از زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده و در پی درخواست تعداد قابل توجهی از علاقمندان و صاحبان ایده، زمان دریافت طرح‌ها تا ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تمدید شد و اختتامیه این رویداد ۲۵ اردیبهشت ماه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6081285

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • ماریو گومز: نویر به اندازه مسی در تاریخ فوتبال اهمیت دارد
  • زیباترین گل دوران فوتبال سعید عزت‌اللهی!
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال
  • برگزاری ششمین جلسه هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی