Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر گفت: ۳ عضو یک خانواده توسط فرزند خانواده در شوشتر کشته شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شوشتر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد بیگدلی ‌در تشریح حادثه قتل‌عام خانوادگی در شوشتر اظهار داشت: صبح امروز یکشنبه بیست‌ویکم آذرماه یک نفر سه عضو خانواده یعنی مادر، خواهر و برادر خود را به قتل رساند و دو عضو دیگر را به شدت مجروح و راهی بیمارستان کرد

وی افزود: پس از اطلاع یافتن از این موضوع، دستگیری قاتل در دستور کار قرار گرفت و قاتل در کمتر از 4 ساعت دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌قاتل شهید مدافع امنیت ‌" امین سعیدی " بازداشت شدقاتل فراری شیراز و کوار در درگیری مسلحانه با پلیس به هلاکت رسیدقاتل نوجوان 12 ساله در اشکذر شناسایی و دستگیر شدجزئیات قتل و گروگان‌گیری بامداد امروز در شیراز/ قتل 5 نفر و هلاکت قاتل/ 2 گروگان‌ آزاد شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر تصریح کرد: طی‌ همکاری تیم‌های تحقیقاتی فرماندهی انتظامی شوشتر و فرماندهی انتظامی اهواز، قاتل در اهواز دستگیر شد و سلاح های گرم و سرد وی نیز ضبط شد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۲۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی گلستان دستگیر شد

دادستان مرکز استان گلستان از دستگیری فردی که مدعی بود نسبت خانوادگی با یکی از مسئولان قضایی استان دارد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان،  محمود اسپانلو با اشاره به فردی که مدعی بود نسبت خانوادگی با یکی از مسئولان قضایی استان گلستان دارد، گفت: این فرد سعی داشت مانع از توقیف قانونی خودروی خود توسط پلیس شود.

دادستان مرکز استان گلستان افزود: معرفی به عنوان مشاور ارشد نیرو‌های مسلح استان و نماینده ستاد کل نیرو‌های مسلح از دیگر عناوینی بود که این فرد برای پیشبُرد کار‌های خود، جعل کرده بود.

وی گفت: متهم پس از رصد‌های اطلاعاتی صورت گرفته توسط کارشناسان حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان دستگیر و پس از تفهیم اتهام و به منظور تکمیل تحقیقات امروز روانه زندان شد.

دادستان مرکز استان گلستان گفت: افراد و به ویژه مدیران در صورت مواجهه با افرادی که با انتساب خود به مسئولان قضایی، سعی در پیشبُرد اقدامات خود دارند، موضوع را از طریق تماس با تلفن 1580 و یا مراجعه حضوری به ستاد خبری حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان واقع در اداره کل دادگستری گزارش دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • قاتلان مرد مهابادی دستگیر شدند / ۳ مرد را به رگبار بستند
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • یک خانواده رمال افغانستانی در فردیس دستگیر شدند
  • فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی گلستان دستگیر شد
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش حجاب و عفاف در تحکیم خانواده