Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@01:45:15 GMT

۱۱ پژوهشگر برتر بخش کشاورزی تجلیل می شوند

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۲۹۰۰

۱۱ پژوهشگر برتر بخش کشاورزی تجلیل می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، رییس ستاد هفته پژوهش و فناوری در بخش کشاورزی با اعلام این مطلب گفت: فردا ۲۲ آذر در مراسم آغاز به کار هفته پژوهش و فناوری در بخش کشاورزی چهار پژوهشگر برتر یافته‌محور، دو پژوهشگر فناورمحور، یک پژوهشگر مرز علم، دو محقق مروج برتر، یک محقق از ایستگاه های برتر تحقیقاتی و یک نفر از مرکز رشد برتر تجلیل خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارژنگ جوادی افزود: در این مراسم همچنین ۶ دستاورد تحقیقاتی جدید و برتر در حوزه های زراعی، باغی، واگذاری فناوری، صنایع غذایی و شیلات که تا انتهای سال ۹۹ به نتیجه رسیده اند، معرفی و رونمایی می شود.

وی اظهار داشت: از ۲۸ دستاورد تحقیقاتی که برای هفته پژوهش و فناوری در بخش کشاورزی از موسسه های تحقیقاتی کشاورزی و دانشگاه های کشور ارسال شده، پس از بررسی، در دور نهایی ۶ دستاورد برتر توسط گروهی متشکل از ذی نفعان و بخش های اجرایی، بخش خصوصی، کشاورزان نمونه و اتحادیه های حوزه کشاورزی، داوری و انتخاب شده اند.

معاون پژوهشی و فناوری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با بیان این که برگزاری این مراسم در سال جاری از دایره وزارت جهاد کشاورزی به سطح ملی گسترش یافته است، تصریح کرد: امسال علاوه بر دستاوردهای برتر محققان، پژوهشگران و متخصصان بخش کشاورزی، دستاوردهای برتر محققان حوزه های علمی و پژوهشی دانشگاه های کشاورزی و سایر نهادهای حوزه کشاورزی در رقابت ها شرکت کرده و انتخاب شده اند.

وی افزود: مراسم هفته پژوهش و فناوری در بخش کشاورزی به دلیل تعداد محققان و پژوهشگران این بخش هر سال توسط سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج به طور شایسته برگزار می شود.

کد خبر 5373663

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی پژوهشگر برتر محصولات کشاورزی لایحه بودجه 1401 اولین بودجه قرن بانک مرکزی ایران وزارت جهاد کشاورزی گمرک ایران قیمت دلار وزارت نیرو قیمت سکه بهار آزادی بانک مرکزی نهضت ملی مسکن لایحه بودجه ذوب آهن سازمان برنامه و بودجه ارز 4200 تومانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۲۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد

 به گزارش خبرگزاری صداو سیمای استان لرستان؛با حضور مدیر کل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجتمع چند منظوره موسسه آوای کوچه در شهرستان بروجرد افتتاح شد.
محمد حسین اسماعیلی با اشاره به طرح ملی تابا برای تجلیل از الگوهای برتر آموزشگاهی در سطح کشور گفت:این طرح   برای اولین بار در شهرستان بروجرد افتتاح شدو این آموزشگاه به عنوان الگوی برتر آموزشی در کشور معرفی شد. 
 همچنین در این مراسم از تعدادی از هنرمندان شهرستان بروجرد تجلیل شد.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • ۹۰ طرح تحقیقات کشاورزی در دست اجرا
  • استاندار اردبیل از شاعر و پژوهشگر نمینی تجلیل کرد
  • ۷ مصوبه مهم مجلس برای فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی
  • تشکیل سازمان «سپند» در جهت دستیابی به فناوری های برتر دفاعی
  • تشکیل سازمان «سپند» در جهت دستیابی به فناوری های برتر دفاعی
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد
  • ایجاد پایگاه نوآوری یافته‌های تحقیقاتی جهش تولید در کامیاران
  • کانون بسیج هنرمندان آباده، کانون برتر فارس