Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@12:53:32 GMT

آتش‌سوزی در یک مجتمع تجاری در کرمان

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۳۷۱۶

آتش‌سوزی در یک مجتمع تجاری در کرمان

یک مجتمع تجاری در خیابان طعمه حریق شد.

به گزارش برنا؛ ظهر امروز مجتمع تجاری اباصالح المهدی در خیابان شریعتی کرمان طعمه حریق شد که بر اساس اعلام آتش‌نشانی این حادثه تلفات جانی نداشته است.

مسؤول روابط عمومی آتش‌نشانی شهرداری کرمان، عنوان کرد: این حادثه ساعت ۱۲ و ۴۱ دقیقه در اولین تماس به آتش‌نشانی اعلام و ۱۲ و ۴۵ دقیقه اولین خودرو در محل حاضر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در مجموع هشت دستگاه خودروی آتش‌نشانی و اطفای حریق و نردبان در محل حاضر شده و آتش پس از ۱۲ دقیقه مهار شد و در حال حاضر عملیات لکه‌گیری از محل حادثه انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مهار آتش شریعتی کرمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۳۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در یک پروژه کارگاهی در شرق تهران خبر داد و گفت: در این حادثه ۶ نفر جان خود را از دست دادند. - اخبار اجتماعی -

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: در ساعت 13 و 2 دقیقه ظهر امروز وقوع یک آتش‌سوزی در سوله‌ای با چند اتاقک به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد که در ادامه نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: محل آتش‌سوزی یک اتاقک به مساحت 10 متر بوده که در این حادثه 6 نفر کشته و یک نفر مصدوم شده که تحویل عوامل اورژانس شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصریح کرد: کارگران کشته شده از اتباع بوده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد