Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه نزد سازمان های بین المللی در وین با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر درباره روند مذاکرات وین نوشت: گفت‌وگوهای وین در حال انجام است. تعدادی نشست در قالب‌های مختلف برای امروز برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: بسیاری از موضوعات باقی مانده همچنان در دستور کار قرار دارند اما اکنون پس از وقفه هفته گذشته، مطابق با استانداردها و قواعد دیپلماسی چندجانبه به درستی به آنها رسیدگی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولیانوف ساعاتی پیش نیز در واکنش به برخی گمانه زنی ها درباره نتیجه رایزنی های اخیر در وین در توئیتی نوشت: در کمال تعجب برخی تحلیلگران و روزنامه نگاران وضعیت گفت‌وگوهای وین را دراماتیک و "تقریبا به بن بست رسیده" توصیف می کنند. اینطور نیست. پس از یک وقفه مذاکره کنندگان به دیپلماسی چانه زنی عادی بازگشتند و رایزنی های فشرده خود را ادامه دادند.

دور جدید مذاکرات ایران و ١+٤ با هدف احیای توافق هسته‌ای از روز پنج شنبه در وین، پایتخت اتریش آغاز شده است. جمهوری اسلامی ایران تاکید کرده است که با هدف لغو کلیه تحریم‌های غیرقانونی و ناعادلانه آمریکا و رسیدن به توافقی خوب در این مذاکرات حاضر می‌شود.

کد خبر 642794 برچسب‌ها هسته‌ای - برجام مذاکرات وین هسته‌ای - مذاکرات ایران و روسیه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هسته ای برجام مذاکرات وین هسته ای مذاکرات ایران و روسیه هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن درباره میدان آرش

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، ناصر کنعانی در واکنش به بند مربوط به ادعای کویت درباره میدان آرش گفت: طرح ادعای یک‌جانبه در این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند.

وی با اشاره به مذاکرات و رایزنی‌های قبلی فی مابین ایران و کویت تصریح کرد: به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب نموده و به جای آن به مذاکرات فنی و حقوقی برگردد که بهترین و مناسب‌ترین مسیر برای رسیدگی به موضوع است.

این دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران بار دیگر تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بر اساس حقوق تاریخی و سوابق مذاکرات مشترک، آمادگی دارد در خصوص چارچوبی که متضمن احترام به منافع مشترک باشد، گفت و گوها را ادامه دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اصل حسن نیت در تعاملات منطقه‌ای، بر ضرورت اجتناب از مداخله دولت های ثالث در خصوص این موضوع تصریح کرد.

وی گفت: بدون تردید دولت های ذیربط می‌توانند در پرتو همکاری های دوستانه و در راستای منافع مشترک، بدور از جنجال‌های رسانه‌ای به توافق لازم نایل شوند.

دیگر خبرها

  • واکنش مسکو: به قطعنامه سلاح‌های هسته‌ای در فضا
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن درباره میدان آرش
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • گروسی به ایران می آید؟ | پیام جدید مدیرکل آژانس به تهران | واکنش به تهدید حملات هسته‌ای
  • عباس عراقچی: هم اکنون، زمان استفاده از موشک‌های دیپلماتیک است/ مذاکرات سیاسی، نقد کننده دست آوردهای میدانی است
  • دلار تقریبا از مبادلات تجاری مسکو و پکن حذف شد
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان