Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@18:38:31 GMT

انتصاب رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۵۱۵۵

رئیس جمهور، «علیرضا مختارپور قهرودی» را به عنوان رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی منصوب کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 با حکم حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، «علیرضا مختارپور قهرودی» به مدت ۴ سال به ریاست سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

علیرضا مختارپور متولد سال ۱۳۴۳ تهران، فوق لیسانس فلسفه از دانشگاه تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سال ۵۸ تا ۷۱ در بخش‌های مختلف سپاه پاسداران مسئولیت داشته و با عنوان معاون طرح و برنامه و نظارت واحد تبلیغات و انتشارات ستاد مرکزی سپاه و مسئول برگزاری هفته دفاع مقدس به مدت سه سال فعالیت کرده است.
در کارنامه او سمت‌هایی نظیر معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت نهم و عضویت در کمیته تبلیغات ستاد انتخاباتی محمود احمدی‌نژاد در دوره نهم انتخابات ریاست‌جمهوری علاوه بر عضویت در هیئت امنای مجمع ناشران انقلاب اسلامی و در نهایت دبیرکلی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به چشم می خورد.

 

برچسب ها: سازمان اسناد و کتابخانه ملی ، علیرضا مختارپور قهرودی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سازمان اسناد و کتابخانه ملی سازمان اسناد و کتابخانه ملی علیرضا مختارپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۵۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، "فرشاد مهدی‌پور" معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی عرفاتی را به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب کرد.

در این‌حکم آمده است؛

نظر به تعهد و تجربه ارزشمند جناب‌عالی در عرصه رسانه، به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره‌مندی از نظرات استادان و کارشناسان مجرب حوزه رسانه و علوم ارتباطات و ایجاد ساز و کار مناسب در دبیرخانه این جشنواره برای گردآوری، داوری و انتخاب آثار برگزیده با رویکرد حرفه‌ای و کارشناسی بر اساس ماده (۲) قانون مطبوعات و تقویت مرجعیت رسانه‌های کشور و نقش‌آفرینی و حضور مؤثر آن‌ها در مواجهه با جنگ شناختی و ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

بر اساس این گزارش، مهدی عرفاتی با بیش از ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ای، سال گذشته نیز دبیری بیست و یکمین جشنواره رسانه‌های ایران را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت تاریخ شفاهی یزد قدیم، از اولویت های مرکز اسناد و کتابخانه ملي استان يزد
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • رفع تمامی مشکلات مربوط و تسهیل ثبت شرکت به صورت خودکاربری
  • انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران
  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • تحویل اسناد مالکیت حدنگاری ۵ تالاب و بزرگترین موقوفه کشور
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان
  • علیرضا نبی شهروند افتخاری شهر دارالعباده یزد شد