Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار همدان گفت: بُرش سه ماهه و یکساله سند فرهنگی استان ابلاغ می‌شود و برهمین اساس تمامی دستگاه‌های اجرایی استان مکلف به انجام و اجرای دستورالعمل‌ها و برنامه‌های مربوط به این سند هستند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در شورای فرهنگ عمومی استان همدان ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران تهیه و تدوین سند فرهنگی و سند قرآنی استان، افزود: دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان همدان برش سه ماهه سند فرهنگی را به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: تشکیل و تدوین شرح وظایف کمیته‌های نظارتی و رصد اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان در قالب سند قرآنی و سند فرهنگی ضروری است. 

قاسمی فرزاد تصریح کرد: علاوه بر برش سه‌ ماهه سند فرهنگی استان، ضروری است که سند یکساله فرهنگی استان نیز به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شود.

مدیران برنامه‌های خود را برای سند فرهنگی اعلام کنند  

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان نیز در این جلسه با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های خود را تا یک هفته برای انجام برش سه ماهه سند فرهنگی اعلام کنند، گفت: برای کارگروه‌های اسناد فرهنگی و قرآنی استان، کمیته‌های نظارت و رصد تشکیل می‌شود.

آیت‌الله «حبیب الله شعبانی موثقی» افزود: دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی با دستگاه‌های اجرایی برای دریافت برنامه‌های آن‌ها در راستای اجرای سند فرهنگی تشکیل جلسه دهد.

وی گفت: اگر دستگاه‌های اجرایی در این یک هفته برنامه خود را ارائه نکنند، هر برنامه‌ای که دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان همدان در نظر گیرد، موظف به انجام آن هستند.

امام جمعه همدان گفت: در فضای انتزاعی نمی‌توان تصمیم‌گیری کرد؛ بنابراین اقدامات و برنامه‌ها باید به صورت اجرایی و عملیاتی انجام شود. 

آیت الله شعبانی موثقی ادامه داد: با توجه به کارگروه‌های اسناد قرآنی و فرهنگی استان، کمیته نظارت و رصد در شورای فرهنگ عمومی استان تشکیل شود.

به گفته وی، در شورای سند قرآنی سه کارگروه وجود دارند که تشکیل یک کمیته یا میز رصد و نظارت برای هر کارگروه ضرورت دارد.

 آیت الله شعبانی موثقی خاطرنشان کرد: برای سند فرهنگی چهار کارگروه تشکیل شده که باید چهار کمیته نظارت و رصد نیز با شرح وظایف تعیین و فعال شود. 

وی اظهار داشت: میزهای نظارتی و تیم‌های رصد در دبیرخانه شورای قرآنی تشکیل و تعیین تکلیف شوند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار همدان علیرضا قاسمی فرزاد سند فرهنگی استان همدان شورای فرهنگ عمومی استان دستگاه های اجرایی دبیرخانه شورای فرهنگی استان استان همدان سند فرهنگی سه ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۵۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه همدان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان

استاندار همدان در این دیدار گفت: ارتش با نگاه حضرت امام عظیم‌الشأن(ره) هویت جدید پیدا کرد. 

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: با صدور پیام تاریخی حضرت امام‌خمینی (ره)، روز ۲۹ فروردین‌ماه را به عنوان روز ارتش تعیین کردند و ارتش مکتبی بر اساس نگاه امام عظیم‌الشأن (ره) هویت جدید پیدا کرد.

او گفت: در ابتدای انقلاب‌اسلامی منافقین کوردل شعار انحلال ارتش می‌دادند تا قدرت مدافع مردم و کشور را برای مقاصد شوم و تجزیه‌طلبانه‌ی خود از بین ببرند.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنانش گفت: عملیات تنبیهی «وعده صادق» تبلور ایمان، اعتقاد، علم و مقاومت در برابر تمام مستکبران جهان بود.

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: مسیر حرکت پهپاد‌ها و موشک‌ها با برنامه بسیار هوشمندانه از شهر‌های رژیم منحوس صهیونیستی گذشت تا بخشی از قدرت نظامی ایران‌اسلامی نمایان شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • برنامه مدون اقتصادی همدان منطبق با تحقق شعار سال تکلیف شد
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • بخش‌نامه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابلاغ شده است
  • شورای فرهنگی در ادارات کردستان تشکیل شود
  • شورای فعالان تربیتی در خراسان شمالی تشکیل شود
  • دیدار امام جمعه همدان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • ابلاغ دستورالعمل تشکیل شورای راهبردی موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری
  • تشکیل شورای اقامه نماز در روستاهای همدان
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی به دولت ابلاغ می‌شود
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند