Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@10:45:00 GMT

حریق بنزین در منزل مسکونی جان یک نفر را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۶۰۷۱

حریق بنزین در منزل مسکونی جان یک نفر را گرفت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از فوت یک مرد میانسال به دلیل حریق در یک خانه قدیمی در محله اتابک خبر داد.

به گزارش مشرق، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره آتش سوزی ساختمان در محله اتابک اظهار کرد: ساعت ۱۰:۴۸ صبح امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در یک ساختمان در محله اتابک، خیابان درخشانی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی با اشاره به اینکه سه ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند گفت: نخستین گروه آتش نشانان در مدت زمان ۳ دقیقه به محل رسیدند. محل حادثه یک ساختمان دو طبقه قدیمی به وسعت ۶۰ متر بود. در ظاهر امر مشخص بود که این ساختمان کاربری مسکونی دارد در حالی که آنجا به محل نگهداری مقدار زیادی بنزین در گالن‌های کوچک و بزرگ که در مجموع حدود ۵۰۰ لیتر بود، تبدیل شده بود.

وی ادامه داد: آتش سوزی به گالن‌های بنزین سرایت کرده بود و تمام دو طبقه ساختمان شعله‌ور بود. آتش نشانان همزمان با اطفاء آتش با آب و کف عملیات را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره آسیب دیدگان این حادثه بیان کرد: آتش نشانان در حین عملیات با یک فرد حدود ۵۳ ساله که بیهوش شده بود، مواجه شدند و او را سریعا از محل خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند. پس از معاینه توسط عوامل اورژانس مشخص شد این فرد جان خود را از دست داده است.

ملکی در پایان با بیان اینکه این گونه مواد به هیچ وجه نباید در محل مسکونی نگه داری شود تصریح کرد: آتش خاموش شد و از جلوگیری سرایت آن به ساختمان‌های اطراف جلوگیری شد، محل ایمن سازی شد و تا دقایق دیگر محل تحویل عوامل مربوطه خواهد شد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت سازمان آتش نشانی شهرداری تهران شهرداری تهران اخبار حوادث قیمت های روز در یک نگاه سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۶۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی کارگاه آهنگری و مصدوم شدن یک آتش‌نشان خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه آتش‌سوزی اظهار کرد: این حادثه در یک کارگاه در خیابان پامنار محدوده بازار کوچه پرتویی امروز ساعت ۱۲:۳۷ _دوشنبه سوم اردیبهشت_ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه سه ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند، افزود: پس از حضور مأموران اعزامی در محل حادثه مشخص شد، در این کارگاه آهنگری و برش آهن، رنگ و مواد قابل اشتعال نیز وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این کارگاه یک طبقه بود و یک نیم طبقه نیز روی پشت‌بام داشت، تصریح کرد: شعله‌های حریق در حال گسترش به طبقه همکف بود.

ملکی با اشاره به اینکه آتش‌نشانان عملیات اطفا را آغاز و از گسترش و سرایت حریق به دیگر نقاط جلوگیری کردند، گفت: در این عملیات یک نفر از آتش‌نشانان از ناحیه پا مصدوم و ایمن‌سازی محل حادثه انجام شد.

کد خبر 746971

دیگر خبرها

  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس