Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک همیشگی بزرگراه آزادگان توضیحاتی داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احسان مومنی رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به ترافیک بزرگراه آزادگان اظهار کرد: بزرگراه آزادگان از شمال شرق تهران شروع می‌شود و تمامِ ورودی‌های شرق تهران به این بزرگراه بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همین موضوع باعث ترافیک سنگین می‌شود البته پلیس راهور برای کاهش ترافیک این بزرگراه، تعداد پرسنل خودِ را افزایش دادیم و آن‌ها را تقویت کردیم و همچنین نقاطی که دارای گره ترافیکی است را برطرف کردیم.

سرهنگ مومنی بیان کرد: از لحاظ ترافیکی، نسبت به سال قبل وضعیت این بزرگراه بهتر شده، اما با کارگروه مشترک خودمان با شهرداری تهران، موضوعات را بررسی می‌کنیم، وقتی ترافیک زیاد می‌شود طبیعتا سرعت کاهش پیدا می‌کند و موجب تصادفات خسارتی جزئی می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجتماعی پلیس راهور آزادگان بزرگراه آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۶۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه کنترل ترافیک مازندران با حجم ترددها تناسب ندارد

رئیس پلیس راهور استان مازندران گفت: استان مازندران از استان‌های پر ترافیک بوده که بودجه استانی مازندران در حوزه ترافیک با تردد کشوری که دارد کافی نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهشهر، سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راهور استان مازندران در جلسه شورای ترافیک که در سالن اجتماعات فرمانداری بهشهر برگزار شد اظهار داشت: پلیس راهور  کاهش تلفات انسانی را در دستور کار دارد.

وی گفت : از برنامه های  تاثیر گذار در کاهش تلفات راهور هوشمندسازی است که امسال در اولویت پلیس راهور قرار دارد .

سرهنگ بیگلری بر همت مسئولین و مردم تاکید کرد و افزود: با هوشمندسازی توانستیم نقش ارزنده در کاهش تصادفات  داشته باشیم.

رئیس پلیس راهور مازندران تصریح کرد: پارسال در مازندران کاهش 50 درصدی مرگ و میر  داشتیم که  با تلاش شبانه روزی پلیس و همکاری مردم و رعایت قوانین راهنمایی رانندگی رخ داد.

وی  عمده تصادفات منجر به مرگ را از سوی موتورسواران اعلام کرد و گفت: شهرستان بهشهر یکی از 8 شهر حادثه‌خیز بوده و مردم در بخش کشاورزی بیشتر از موتور سیکلت استفاده می‌کنند.

 بیگلری اجرای برنامه فرهنگی و اهدای کلاه ایمنی را موثر در کاهش مرگ و میر اعلام کرد و یادآور شد: 95 درصد رانندگان مازندران با رعایت قوانین در کاهش تلفات نقش دارند. پلیس راهور مراحل سخت گیرانه را در زمینه کنترل تلفات بر عهده دارد. استان مازندران از استان‌های پرترافیک بوده که بودجه استانی مازندران در حوزه ترافیک با تردد کشوری که دارد کافی نیست.

وی به ایام تعطیلات و حضور پر تعداد مسافران و گردشکران به استان اشاره و اظهار کرد: ورود مسافران به مازندران و حجم بالای ترافیک استان را با مشکل روبه‌رو می‌کند و بیشتر شهرها درگیر ترافیک می‌شوند که نیازمند ورود مسئولان در رفع این مشکل بود ولی با وجود حضور مدیران ارشد در بحث جاده و مدیریت شهری عملکرد  مناسبی را شاهد نیستیم.

گفتنی‌ست، سرهنگ کریم‌پور امروز طی مراسمی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی  بهشهر شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در دومین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ 
  • بزرگراه‌های خطرناک تهران کدامند؟
  • خطرناک‌ترین بزرگراه‌های تهران برای عابران پیاده
  • خطرناک ترین بزرگراه‌های تهران برای عابران پیاده
  • بودجه کنترل ترافیک مازندران با حجم ترددها تناسب ندارد
  • هوشمندسازی در کاهش تلفات از اولویت‌های پلیس راهور
  • بیشترین مقصران تصادفات چه کسانی هستند؟ | سهم ۴۴ درصدی این دسته در تصادفات | ببینید
  • عابران پیاده ۴۱ درصد فوتی‌های تصادفات در تهران
  • عابران پیاده ۴۱ درصد فوتیان تصادفات در تهران