Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف و توقیف یک دستگاه خودرو "لکسوس"۵۰ میلیارد ریالی که با پلاک جعلی در این شهر تردد می کرد، خبر داد.

سردار "عبدالرضا ناظری" افزود: ماموران راهنمایی و رانندگی استان کرمان حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودرو لکسوس مشکوک شدند که پس از استعلام مشخص شد، پلاک نصب شده بر روی این خودرو متعلق به یک دستگاه سواری کوئیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توقیف لکسوس میلیاردی در کرمان

به گزارش رکنا، وی با اشاره به اینکه با اقدامات انجام شده پلیسی این خودرو متوقف و به همراه راننده به مقر انتظامی منتقل شد اظهار داشت: ارزش خودرو لکسوس بر اساس نظر کارشناسان، ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده و فاقد هرگونه مدارک قانونی است.

فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان با تشکر از مشارکت شهروندان در تامین نظم و امنیت ترافیکی در این استان تصریح کرد:  خودرو مذکور به پارکینگ منتقل و متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا لکسوس اخبار حوادث خودرو توقیف کرمان پلاک سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت فال ریحانه پارسا بازیگران بازیگران زن معروف بازار آزاد ریحانه پارسا بازیگر ریحانه پارسا برهنه ریحانه پارسا اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۷۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به رؤسای پلیس: در توقیف خودرو بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود

 فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس گفت: «مراقب باشید به بهانه توقیف خودروها به‌دلیل بی‌حجابی، مراکزی برای اقدام‌های غیرقانونی ایجاد نشود.»   به گزارش عصر ایران؛ سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.

وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به رؤسای پلیس: در توقیف خودرو بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • توقیف بیش از ۲۲ تن کود شیمیایی ساخت رژیم جعلی صهیونیستی
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان