Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@18:50:21 GMT

باند کلاهبرداری میلیاردی در کرمانشاه متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۷۳۴۶

باند کلاهبرداری میلیاردی در کرمانشاه متلاشی شد

 سردار "علی اکبر جاویدان" یکشنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: پس از اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب وی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود اعلام کرد که شخصی پس از تماس با وی عنوان کرده در قرعه کشی یکی از اپراتورهای تلفن همراه برنده سفر به عتبات عالیات شده و به این بهانه وی را پای دستگاه عابربانک کشانده و با اخذ حساب کاربری اقدام به فعالسازی اینترنت بانک و سپس خالی کردن حساب وی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جاویدان تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با دریافت این گزارش و انجام تحقیقات گسترده موفق شدند عامل کلاهبرداری را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با بیان اینکه متهم دستگیر شده در بازجویی ها به انجام کلاهبرداری از فرد شاکی اعتراف کرد، افزود: این شخص در ادامه اعترافات خود عنوان کرد با چهار نفر دیگر همدست و با کمک هم اقدام به کلاهبرداری از دیگران می کنند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس فتا در ادامه با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه های دیگر اعضای باند شده و در عملیات هایی جداگانه آن ها را نیز دستگیر کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: اعضای باند در اعترافات خود عنوان کردند  تاکنون از ۳۳ نفر به بهانه برنده شدن سفرهای زیارتی بیش از چهار میلیارد ریال کلاهبرداری کرده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان با اشاره به معرفی افراد کلاهبردار به مراجع قضائی، از شهروندان خواست به پیامک‌ها و تماس‌هایی با عنوان برنده شدن جایزه اعتنایی نکرده و تحت هیچ شرایطی اطلاعات مهم حساب بانکی و سایر اطلاعات شخصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

برچسب‌ها پلیس فتا کلاهبرداری فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس فتا کلاهبرداری فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه پلیس فتا کلاهبرداری فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۷۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان در راستای مقابله همه جانبه با پدیده شوم و زیانبار قاچاق ضمن انجام اقدامات اطلاعاتی از قاچاق سازمان یافته فرآورده‌های نفتی توسط رانندگان چند اتوبوس خط کرمان- زاهدان مطلع و با بررسی موضوع متوجه شدند چند نفر از طریق کارت سوخت دو دستگاه اتوبوس و برخی مدارک جعلی اقدام به بارگیری سوخت کرده و آنها را در مناطق شرق کشور به فروش می‌رسانند.

وی افزود: در این رابطه با استعلامات انجام شده و پیگیری‌های بعدی مأموران ۴ متهم دخیل در جعل مدارک و حمل سوخت غیرمجاز دستگیر و از اتوبوس‌ها و مکان‌های دپوی آنها ۸۳ هزار و ۶۶۶ لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

سردار فرشید، با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست: با توجه به زیان‌های بسیار شدید خروج فرآورده‌های سوختی از کشور و خطرات زایدالوصف حمل سوخت از طریق ناوگان حمل مسافر و خودروهای شخصی، هرگونه مورد در این زمینه و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی را به شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند.

کد خبر 6088005

دیگر خبرها

  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • جزئیات پرونده رافائل و شبکه چَتِربِیت/ باند‌های قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد