Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: انفجار شدید در یک ساختمان در خیابان قلعه مرغی علاوه بر مرگ دو نفر، منجر به بروز خسارات به چندین ساختمان و خودرو شد. - اخبار اجتماعی -

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث  باشگاه خبرنگاران پویا، با اعلام خبر انفجار مرگبار در یک ساختمان در خیابان قلعه مرغی، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 18:44 امشب (21 آذر) یک مورد انفجار شدید در یک ساختمان در محله قلعه مرغی، خیابان زمزم به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به‌سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور سه دقیقه‌ای نخستین گروه از آتش‌نشانان در محل حادثه، افزود: محل حادثه ملکی حدوداً 200 متری در دو طبقه بود که از طبقه آن به عنوان کارگاهی برای شارژ و نگهداری سیلندر از آن استفاده می‌شد و چندین سیلندر کوچک و بزرگ اکسیژن در آن وجود داشت.

ملکی بیان کرد: به دلیل که تحت بررسی است، به یک‌باره انفجار شدیدی در این کارگاه روی داده و باعث تخریب طبقه همکف، بخشهای از طبقه بالایی و مغازه مجاور شده بود.

وی با اشاره به بروز خسارات به چندین دستگاه خودرو که در محل انفجار قرار داشتند، متذکر شد: بر اثر این انفجار، شیشه‌های چندین ساختمان نیز شکسته شده بود.

ملکی عنوان کرد: به گفته اهالی محل، روز نخست فعالیت کارگاه و مغازه مذکور بود که متأسفانه این اتفاق روی داد.

وی بیان کرد: علاوه بر تخریب دیوارها و سقفهای این ساختمان، آتش‌سوزی نیز روی داده بود که آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، همزمان با خاموش کردن آتش، عملیات جست‌وجو و آواربرداری را آغاز کرده و موفق شدند به سرعت دو نفر را که زیر حجم زیاد آوار محبوس بودند، خارج کنند که به تأیید عوامل اورژانس مشخص شد هر دو نفر به دلیل شدت جراحات وارده جان باخته‌اند همچنین آقایی نیز به دلیل تخریب دیوارها و راه‌پله، امکان خروج از آنجا را نداشت که با کمک آتش‌نشانان به سلامت از محل حادثه خارج شد.

به گفته سخنگوی آتش‌نشانی تهران، نیروها در حال ایمن‌سازی محل حادثه و بررسی علت بروز آن هستند.

مرگ دختر 16 ساله در آتش‌سوزی منزل مسکونی + فیلم و تصاویرسوختن مرد میانسال میان آتش برخاسته از گالن‌های بنزین + فیلم و تصاویر

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حوادث آتش سوزی آتش نشانی تهران آتش نشانی حوادث آتش سوزی آتش نشانی تهران آتش نشانی آتش نشانان آتش نشانی قلعه مرغی محل حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۷۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه

رسانه‌ها از انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در استان الرقه سوریه خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق، منابعی به سایت خبری المیادین گزارش کردند یک خودروی بمب‌گذاری شده نزدیک زندان «الاحداث» متعلق نیروهای دموکراتیک سوریه در استان الرقه منفجر شد.

به گفته این منابع، این حادثه خسارت جانی و مالی به همراه داشته است.

جزئیات بیشتری درباره این حادثه منتشر نشده است.

دیگر خبرها

  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • انفجار گاز در آساوله سنندج حادثه آفرید
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج + فیلم
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت