Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان قم از تشکیل کارگروه ویژه ساماندهی سرویس مدارس خبر داد. خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام والمسلمین مجید یزدی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان قم از تشکیل کارگروه ویژه ساماندهی سرویس مدارس خبر داد و با بیان ضرورت حفظ ایمنی تردد دانش‌آموزان و جلوگیری از وقوع حوادث رانندگی گفت: دستگاه قضایی با همکاری آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های ذیربط کارگروه ویژه استانی را تشکیل داده و در این خصوص شرح وظایف هر یک از دستگاه‌ها احصاء و ابلاغ شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان قم با بیان اینکه یکی از مصوبات این کارگروه استعلام آخرین وضعیت رانندگان سرویس‌های مدارس از مراجع ذی‌صلاح ناجا است، اظهار کرد: به استناد مواد ۱۰ تا ۱۲ آیین‌نامه و دستورالعمل سرویس‌های مدارس، رانندگانی که مرتکب بیش از دو تصادف شده و مقصر شناخته شوند و یا بیش از سه بار مرتکب تخلف سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ، عدم رعایت حق تقدم، عبور از چراغ قرمز، عبور از محل ممنوعه و تصادفت منجر به فوت با تقصیر باشند، نمی‌توانند در ناوگان سرویس‌های دانش‌آموزی حضور داشته باشند.   بیشتر بخوانید: برگزاری کارگاه‌های آموزشی ارتقاء مهارت‌های اخلاقی و زندگی ویژه خانواده زندانیان وی الزام به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و نصب کارت شناسایی در معرض دید و نصب نشان سرویس مدارس را از دیگر مصوبات این کارگروه دانست و تصریح کرد: در راستای حسن جریان امور مقرر شده‌است تا یک تیم بازرسی از سازمان تاکسیرانی و راهور نظارت بر عملکرد سرویس‌های مدارس و اعمال قانون نسبت به سرویس‌های فاقد مجوز را بر عهده گیرند.

انتهای پیام/ برچسب ها: سرویس مدارس دادگستری قم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرویس مدارس دادگستری قم کارگروه ویژه سرویس مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۷۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش اعتبار سرویس‌های مدارس استثنایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، اعضای شورای شهر تهران در نشست امروز، با افزایش ۲۸ برابری اعتبار سرویس‌های مدارس استثنایی در بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تهران موافقت کردند بر این اساس این اعتبار به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت. در بودجه ۱۴۰۳ شهر تهران، ۱۰ میلیارد تومان هم برای اتوبوس مدارس استثنایی در نظر گرفته شده است. همچنین برای خرید ون‌های جدید برای سرویس‌های جانبازان و معلولان نیز ۱۸۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شد. نحوه محاسبه و دریافت خدمات مدیریت پسماند (عادی)، ساختمانی و عمرانی هم در نشست امروز شورای شهر تهران تصویب شد. بر این اساس، بهای خدمات مدیریت پسماند‌های ساختمانی و عمرانی در سال ۱۴۰۳ بر اساس نرخ تورم به میزان ۳۸ درصد افزایش خواهد یافت. درباره بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سرقفلی) در میدان مرکزی میوه و تره بار نیز مقرر شد بهای خدمات پسماند از دیگر خدمات جدا شود و این اقدام پس از بررسی‌ها به تصویب برسد. در بخش بهای نظارت و جمع‌آوری پسماند‌های پزشکی و صنعتی نیز رقم ۷۰ درصد افزایش به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

دیگر خبرها

  • کارگروه بین‌الملل حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات تشکیل می شود
  • بودجه سرویس مدارس استثنایی تهران ۲۸ برابر شد
  • کارگروه عفاف و حجاب شهرستان میاندوآب
  • تصویب نرخ ناوگان اتوبوسرانی و سرویس مدارس
  • تعیین نرخ کرایه جابه‌جایی مسافر ناوگان اتوبوس و سرویس مدارس در شهر شیراز
  • کارگروه کاهش آلودگی هوای دزفول تشکیل شد
  • اجرای طرح‌های پویش مسیر سبز _ ایران پاک در خوی
  • ضرورت تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی ابعاد آتش‌سوزی انبار دخانیات
  • افزایش اعتبار سرویس‌های مدارس استثنایی
  • کارگروه شناخت ظرفیت‌های دشتی در زمینه جهش تولید تشکیل شود