Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جان باختن دو نفر در پی وقوع انفجار شدید در یک ساختمان در قلعه مرغی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سیدجلال ملکی در باره جزییات این حادثه گفت: ساعت ١٨:۴۴ دقیقه امشب یک مورد حادثه انفجار شدید در یک ساختمان در محله قلعه مرغی، خیابان زمزم، به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن سه ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اولین ایستگاه در مدت زمان سه دقیقه به محل رسید گفت: در محل مشاهده شد که در ملک حدودا ٢٠٠ متری و دو طبقه حادثه رخ داده است. طبقه اول این ساختمان محلی برای شارژ و نگهداری سیلندر استفاده می‌شده و چندین سیلندر کوچک و بزرگ اکسیژن، استیلن و مواد اینچنینی در محل نگهداری وجود داشتند.

ملکی ادامه داد: دلیل وقوع انفجار از سوی کارشناسان در حال بررسی است. در این محل به یکباره انفجار شدیدی رخ داده و باعث تخریب همکف، بخشی از طبقه دوم شده و مغازه مجاور نیز کاملا تخریب شده است. شیشه های چندین ساختمان مقابل و کناری ملک نیز شکسته شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: برخی افراد می‌گفتند که امروز اولین روز کار این کارگاه بوده است. متاسفانه بر اثر انفجار حریق جزیی نیز ایجاد شده بود که توسط آتش نشانان اطفا شد.

وی با اشاره به انجام عملیات جست و جو و نجات گفت: متاسفانه دو نفر که زیر حجم زیادی آجر و خاک مدفون شده بودند از زیر آوار بیرون آورده شدند و مشخص شد هر دو نفر جان خود را از دست داده‌اند. یک آقا هم در طبقه بالایی حضور داشته که با کمک آتش نشانان از ساختمان خارج شد.

وی در پایان گفت: نیروها در حال ایمن سازی محل و کارشناسان در حال بررسی علت حادثه هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا اومیکرون مهدی سعادتی بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا جانباختن انفجار ساختمان قلعه مرغی آلودگی هوا اومیکرون مهدی سعادتی بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۹۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مین در سردشت با دو زخمی

فرماندرشهرستان سردشت گفت: بر اثر انفجار مین به جا مانده از جنگ تحمیلی در منطقه بلفت دو جوان سردشتی در این حادثه زخمی و به مراکز درمانی منتقل شدند.

باباخان اسکندری افزود: محل مذکور قبلا توسط گروه‌های مین روبی پاکسازی شده است ولی هنوز هم آثار جنایت‌های رژیم بعث در این منطقه مرزی حادثه می‌آفریند.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد بارش باران و رانش زمین در مناطق مرزی موجب جابجایی مین‌ها می‌شود، از این رو تردد در چنین مناطقی برای مرزنشینان به ویژه دامداران خطر انفجار مین‌های جابجا شده را در پی خواهد داشت و بهتر است از حضور در چنین مکان‌هایی دوری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • حادثه انفجار کپسول گاز در نوشهر
  • انفجار گاز در نوشهر ۲ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • انفجار چاه در اردبیل قربانی گرفت
  • یک فوتی در اثر انفجار چاه فاضلاب در اردبیل
  • انفجار مین در سردشت با دو زخمی
  • آتش‌سوزی خودرو در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • آتش‌سوزی در برج مسکونی ۱۸ طبقه در تهران+ عکس
  • جزئیات آتش گرفتن خودروی برلیانس در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • ۴ فوتی و مصدوم بر اثر انفجار گاز در خرمشهر
  • انفجار در یک ساختمان دو طبقه در ایذه