Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-19@09:52:43 GMT

مهم ترین فیلمم گلهای داودی‌ست

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۰۳۴۱

مهم ترین فیلمم گلهای داودی‌ست

مهم ترین فیلمم گلهای داودی‌ست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رسول صدرعاملي کارگردان سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۰۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مرحوم پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، مرحوم پرویز داوودی معاون اول رئیس جمهور در دولت نهم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی روز پنجشنبه در سن ۷۱ سالگی دار فانی را وداع گفت.   عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام، مشاور و معاون اقتصادی رئیس قوه قضائیه (مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی)، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی (دولت سازندگی)، معاون اول رئیس جمهور در دولت نهم (محمود احمدی نژاد) از سوابق کاری و اجرایی مرحوم پرویز داوودی است.   پرویز داوودی در سال ۱۳۳۱ در تهران زاده شد و مدرک دکتری اقتصاد را سال ۱۳۵۹ از دانشگاه ایالتی آیووا در ایالات متحده آمریکا دریافت کرد.   طبق برنام اعلام شده مراسم راسم ترحیم این مرحوم شنبه اول اردیبهشت ساعت ۱۳:۳۰ در مسجد نورِ میدان فاطمی برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکر مرحوم پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد
  • پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت «پرویز داودی»
  • تسلیت مسئولان دولتی و کشوری در پی درگذشت پرویز داودی
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت دکتر پرویز داودی
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • فیلم گلهای بارسا۱ پاری‌سن‌ژرمن۴ و دورتموند۴ اتلتیکو۲