Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی استان از ابتدای سال تاکنون ۲۲ باند سرقت عادی، ۱۷ باند سرقت مسلحانه و ۱۰ باند سرقت به عنف شناسایی و متلاشی شده است. - اخبار استانها -

سردار احمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان به اقدامات پلیس سیستان و بلوچستان در حوزه امنیت عمومی و مقابله با اشرار مسلح در سطح استان اشاره کرد و اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته در زمینه دستگیری و هلاکت اشرار مسلح 6 درصد، کشف انواع سلاح جنگی گرم و سرد غیرمجاز 8 درصد و انهدام باندهای قاچاق سلاح و مهمات در استان 15 درصد رشد داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هرگونه فعالیت مجرمانه از سوی اراذل و اوباش خط قرمز پلیس است و انتظامی استان با شدت و به جد با این افراد که موجبات سلب آرامش مردم را فراهم می‌کنند برخورد می‌کند، گفت: با اقدام به موقع و مناسب پلیس در سال جاری افزایش 68 درصدی دستگیری اراذل و اوباش ‌را در سطح استان شاهد هستیم.

وی به آمار کشف سرقت در سال جاری اشاره و بیان کرد: در این مدت با جدیت سخت‌کوشان پلیس در سراسر استان کشف سرقت‌های عادی 6 درصد،کشف سرقت‌های منزل و خودرو 15 درصد،کشف سرقت‌های مسلحانه 10 درصد،کشف سرقت‌های به عنف پنج درصد و کشف موبایل‌قاپی و قاپ‌زنی 25 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

سردار طاهری با بیان اینکه 80 درصد مجموع کل وقوع سرقت‌ها کشف شده و در سال جاری شاخص مطلوبی در کل استان داشته‌ایم، اظهار داشت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی در مرکز و شهرستان‌های استان در این مدت 22 باند سرقت عادی، 17 باند سرقت مسلحانه و 10 باند سرقت به عنف شناسایی و متلاشی شد.

انهدام 53 باند بزرگ مواد مخدر در سیستان و بلوچستان/ 103 تن مواد مخدر کشف شدانبار احتکار کره و روغن در استان سیستان و بلوچستان کشف شد‌انهدام یک تیم تروریستی در خوزستان/ بازداشت عوامل حمله مسلحانه به گشت انتظامی ‌ماهشهر‌/ هدایت این باند ‌از سوی ضدانقلاب‌

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به برخورد با اخلال‌گران نظام اقتصادی، قاچاقچیان و محتکران کالاهای اساسی مردم اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون انواع کالای قاچاق شامل لوازم خانگی، پوشاک، وسایل جانبی موبایل و قطعات خودرو، روغن خوراکی، شیر خشک، سیمان، دام زنده و دارو به ارزش دو هزار و 900 میلیارد ریال از متخلفان اقتصادی کشف و ضمن شناسایی مجرمان، افراد شناسایی و دستگیر شده به دستگاه قضائی معرفی شدند.

وی به موضوع افزایش اعتمادسازی مردم به اقدامات و فعالیت‌های گسترده پلیس در اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی اشاره و تصریح کرد: تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در سال جاری و در 8 ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل 9 درصد افزایش یافته و مردم خدمات‌رسانی بیشتری را توسط پلیس دریافت کرده‌اند.

سردار طاهری بیان کرد: در سال جاری در حوزه تصادفات شهری و برون شهری با کاهش پنج درصدی روبه‌رو بوده‌ایم که امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌های متولی و دخیل در حوزه ترافیک شهری مشکلات اساسی پیش رو مرتفع و روز به روز شاهد کاهش خسارت‌های مالی و جانی تصادفات در استان باشیم.

انتهای پیام/392/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان کشف سرقت سال جاری باند سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۰۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان، سرهنگ بدری گفت: با اجرای  تشدید مبارزه با قاچاق کالا و در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس، حمل کالای قاچاق با چهار دستگاه خودروی وانت بار شوتی، ۲ دستگاه اتوبوس مسافربری و یک دستگاه کامیون برای ماموران پلیس امنیت اقتصادی در مجموعه انتظامی استان محرز شد و مراتب در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی قضایی حین کنترل نامحسوس خودرو‌های عبوری در مسیر‌های ارتباطی استان خودرو‌های مذکور را رویت و آنها را با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی زنجان ادامه داد: در بازرسی از خودرو‌های مذکور در مجموع مقدار ۲ هزار لیتر سوخت عرضه خارج از شبکه از نوع نفت سفید، سه هزار و ۵۰۰ کیلوگرم لاشه مرغ فاقد مجوز دامپزشکی، هزار و ۱۰۰ قوطی نوشیدنی انرژی زا، ۲۹ ست روتختی، ۷۵ جفت کفش کتانی، ۶۸۰ ثوب روسری، هزار و ۹۶۸ تکه انواع ظروف بلوری،۲۱۷ قوطی آبجو بدون الکل، ۳۰۸ عدد شامپو، ۳۶۴ عدد انواع مواد شوینده و ۶ کیلوگرم شکلات خارجی و قاچاق کشف شد.

سرهنگ بدری ادامه داد: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه را هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

وی با تأکید بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و قدردانی از آحاد جامعه در همکاری با پلیس برای اجرای هرچه بهتر طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی و قاچاق کالا و ارز موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف لوازم یدکی لیفتراک قاچاق در یزد
  • کشف لوازم یدکی لیفتراک قاچاق در یزد 
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد
  • ۵ تُن بادام قاچاق در جنوب تهران کشف شد
  • کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهر ری
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد