Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نشست هم اندیشی امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش با مشاوران جوان متشکل از دانشجویان دانشگاه‌های افسری امام علی(ع)، خاتم الانبیا(ص)، شهید ستاری، فارابی، علوم پزشکی و هنر آموزان مراکز آموزش درجه داری لشکرک نیروی زمینی و شهید خضرایی نیروی هوایی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر و هنرآموزان مراکز آموزش درجه داری نیروی دریایی در رشت و نیروی پدافند هوایی در اراک به صورت وبیناری در این نشست حضور داشتند.

در این نشست مشاوران جوان، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای مدّ نظر خود را در حوزه‌های آموزشی، رزمی و تقویت دوره‌های معارف جنگ، معرفی بیش از پیش شهدا و تشریح و تبلیغ عملیات‌های تعیین کننده ارتش در دوران دفاع مقدس و اقدامات مهم ارتش در سال‌های اخیر که اقتدار جمهوری اسلامی را به همراه داشته، به صورت مستقیم با فرمانده کلّ ارتش مطرح کردند.

امیر سرلشکر موسوی ضمن تبیین اهداف و راهبردهای ارتش در حوزه‌های گوناگون و اهمیت پرورش در مراکز آموزشی گفت: در دانشگاه‌های افسری همواره "پرورش" مقدم بر آموزش است و هیچ مقامی نیز بالاتر از مقام سربازی و هیچ افتخاری بالاتر از سربازی دین و وطن تحت فرماندهی ولی امر مسلمین وجود ندارد.

فرمانده کل ارتش اظهار کرد: تحریم‌ها، تهدید را به فرصت تبدیل کرد و خودکفایی در تولید تجهیزات مورد نیاز را فراهم آورد که ساخت سامانه باور۳۷۳، هواپیمای کوثر، انواع پهپاد، ناو سهند و ... در این راستا صورت پذیرفت و این‌ها تنها بخش‌هایی از  دستاوردهای ارزشمند حوزه دفاعی به شمار می روند.

وی با اشاره به روند پیشرفت ها در دیگر حوزه های علمی خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی ارتش در سال های گذشته تاکنون منشا تربیت و آموزش  هزاران پزشک و پرستار متعهد و متخصص بوده و مردم شریفمان محصول این تلاش را در برهه های مختلف بویژه مبارزه با کرونا و تقدیم شهدای مدافع سلامت دیده اند.

امیر سرلشکر موسوی همچنین دستورات لازم را برای پیگیری درخواست های دانشجویان و هنرآموزان و بررسی راهکارهای اجرایی پیشنهادهای مطروحه صادر کرد.

برچسب‌ها ارتش جمهوری اسلامی ایران سید عبدالرحیم موسوی دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران سید عبدالرحیم موسوی دانشگاه علوم پزشکی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران سید عبدالرحیم موسوی دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی جمهوری اسلامی دانشگاه علوم فرمانده کل علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۰۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار و ایام ارتش را به وی تبریک گفت.

بنابر گزارش تسنیم، فرماندهان سپاه تهران بزرگ و نیروی زمینی ارتش در این نشست بر تعامل، همراهی و هم‌فکری در عرصه‌های مختلف برای تحقق بخشیدن به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) تأکید کردند.

همچنین امیر حیدری، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ، تبریک گفت.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898682

دیگر خبرها

  • تسهیلات خوبی برای درمان ناباروری در استان کرمان اختصاص دادیم
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان