Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی سلاجقه روز پنجشنبه در بازدید از مجتمع تصفیه خانه بهداشتی و صنعتی پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس واقع در شرکت مبین انرژی خلیج فارس افزود: باتوجه به توسعه روزافزون پتروشیمی‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس راه‌اندازی تصفیه‌خانه دماوند باید با سرعت بیشتری انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: انتظار است با تحقق این مهم به کاهش معضل‌های محیط زیستی منطقه و بویژه از ورود فاضلاب صنعتی به دریا جلوگیری شود.

سلاجقه ادامه داد: اهتمام پتروشیمی‌ها به مسائل زیست محیطی بدون شک آرامش خاطر و امنیت سلامت ساکنان مناطق پیرامونی صنایع را تضمین می‌کند از این رو این واحدها باید مسائل زیست محیطی را در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهند.

سلاجقه پیش از این نیز با حضور در پتروشیمی زاگرس در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه بازیافت فلرهای این پتروشیمی حضور پیدا کرد.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست علی سلاجقه شرکت مبین انرژی خلیج فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست علی سلاجقه شرکت مبین انرژی خلیج فارس سازمان حفاظت محیط زیست علی سلاجقه شرکت مبین انرژی خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۰۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است +فیلم

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری بودجه است و قانون راحت‌تر از سال‌های گذشته اجرا خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری بودجه است و قانون راحت‌تر از سال‌های گذشته اجرا خواهد شد.

 

وی افزود: ما در مرحله رسیدگی بودجه در مجلس اختلاف نظرهایی داشتیم و متنی که ابلاغ شد نظرات دولت را به صورت حداکثری جلب کرده است.

 

دیگر خبرها

  • حسینی: نگاه دولت همکاری و هم‌افزایی با مجلس جدید است
  • پیام معاون رئیس‌جمهور برای درگذشت زهرا شجاعی
  • منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است +فیلم
  • «چغازنبیل» بزرگترین اثر معماری شناخته شده از تمدن ایلام میانه
  • توضیحی درباره استشمام بو و طعم نامطبوع آب در بهبهان
  • سفر معاون اول رئیس جمهور به مازندران
  • اتمام عملیات ساخت بیمارستان ۹۶ تخت خوابی بافق تا نیمه اول امسال
  • خوردن یک وعده این غذا ۳۶ دقیقه از طول عمر را کم می‌کند!
  • نوجوان مشهدی  در اسکله نخل تقی عسلویه جان باخت
  • اتمام عملیات ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی بافق تا نیمه اول امسال