Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@13:56:37 GMT

سیلی پدر به پسر باعث تصادف شد + عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۱۸۵۲

سیلی پدر به پسر باعث تصادف شد + عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از حادثه برخورد شدید سواری پژو با یک اصله درخت در پی سیلی پدر به پسر در حین رانندگی در مسیر بهشت زهرا خبر داد. سرهنگ همه خانی در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: در ساعت ۶:۴۵ و برابر رصد پایش تصویری از معابر و بزرگراه های شهر تهران از طریق رصد دوربین های مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ مشخص شد که یک دستگاه سواری پژو که در محدوده بهشت زهرا در حال تردد بود به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه از مسیر خارج شده و به شدت با یک اصله درخت کنار معبر برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ماجرا از این قرار بود که در داخل این سواری مشاجره ای بین پدر و پسری روی می دهد که پدر عصبانی سیلی محکمی به صورت پسرش که در حال رانندگی بوده زده که حواس و تمرکز پسر بهم ریخته و به همین خاطر از مسیر و راه اصلی خارج شده و به شدت با یک اصله درخت برخورد می‌کند.

سرهنگ همه خانی گفت : در این حادثه سر پسر به شدت با شیشه جلو برخورد کرده که باعث آسیب جدی و شکستن شیشه جلو شده که با حضور به موقع تیم های اورژانس در محل وی به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شده و با جرثقیل پلیس راهور هم خودروی سواری از محل جابجا شده و ترافیک مقطعی حاصل شده به حالت عادی بازگشت.

وی از رانندگان وسایل نقلیه خواست حین تردد از انجام هرگونه اقدام و رفتاری که حواس راننده را پرت نماید خودداری کرده و حتما تمام حواس خود را به رانندگی اختصاص دهند.

منبع: فارس پربیننده ترین درگیری خونین بر سر جای پارک قتل شوهر با دارویی مرموز اثر انگشت، تنها سرنخ از مقتول خانه وحشت انفجار تانکر حامل سوخت در فارس + فیلم تایید سلامت روانی رییس خانه وحشت این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تصادف حادثه رانندگی تصادف رانندگی حادثه رانندگی پلیس راهور پایتخت سیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۱۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس پلیس راه شیراز گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در جاده رامجرد به درودزن به دلیل تغییر ناگهانی مسیر و سرعت بالا پس از برخورد با یک دستگاه سواری رانا از مسیر منحرف و واژگون شد.
پهلوان افزود: در این سانحه سه سرنشین و راننده خودرو پژو پارس مصدوم شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید