Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از تامین زیرساختهای اساسی، مهمترین اولویت ما در آینده ایجاد اشتغال برای کمک به معیشت و اقتصاد روستاها و مناطق کم برخوردار بویژه الموت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ لطف الله سیاهکلی عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح شبکه 20 کیلو ولت الموت شرقی در معلم کلایه گفت: رسیدگی به امور مردم در مناطق مختلف بویژه کم برخوردار از رسالت های همه مسئولان و نمایندگان است و تلاش می کنیم در سفر به روستاها و بخش ها با مشکلات مردم آشنا شده و برای حل آنها اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاهکلی تصریح کرد: از زمانی که وکالت مردم را بر عهده گرفته ام به بیش از 550 روستا سفر کرده ام و فقط 50 روستا باقیمانده که این مناطق نیز در دستور سرکشی خواهد بود.

وی بیان کرد: در برخی از این سفرها که مردم مشکلات خود را با نمایندگان مطرح می کردند بخشی از خواسته ها ضعف ولتاژ شبکه برق بود که با قطع برق  معمولا لوازم برقی و خانگی تعدادی از مردم می سوخت و از چرخه استفاده خارج می شد که هزینه زیادی تحمیل می کرد لذا نوسازی شبکه و رفع این نقص ضروری بود.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان تشکر می کنیم که این مشکل را با اجرای یک طرح جهادی برطرف کردند تا هزینه های دیگری به مردم روستاها تحمیل نشود و این کار انقلابی موجب رضایت مردم شده است.

سیاهکلی یادآورشد: خوشحالیم که با وجود یک سردار انقلابی در راس سپاه قزوین شاهد حضور بیشتر بسیج سازندگی در کارهای عمرانی در روستاها  هستیم و در این طرح نیز با حضور نیروهای بسیجی شاهد تسریع در اجرا بودیم.

وی گفت: امروز یک فرستنده تلویزیونی هم در معلم کلایه افتتاح شد که با افزایش پوشش تلویزیونی منطقه امیدواریم گامی در مسیر اطلاع رسانی برداشته شود.

نماینده قزوین؛ البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در این دوره که دولت، مجلس و قوه قضاییه همه انقلابی هستند ضمن افزایش وحدت و تعامل در کارها، اقدامات خوبی در حال انجام است هر چند برخی شیطنت می کنند و می خواهند مانع خدمت رسانی شوند اما جمهوری اسلامی با صلابت به پیش می رود و آینده  درخشانی در انتظار نظام است.

وی اضافه کرد: تیم دولت انقلابی، افرادی دلسوز، پیگیر و کارآمد هستند و هر مطلبی که گفته می شود همه دنبال اجرای آن هستند و رویکرد حل مسئله موجب شده روند کارها تسریع شود.

سیاهکلی بیان کرد: مهمترین رسالت دولت و مجلس کمک به حل مشکلات مردم است و امیدواریم با حل و فصل مسائل بتوانیم رضایت همگانی را جلب کنیم.

اشتغال منطقه الموت را پیگیری می کنیم

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون در زمینه آبرسانی، برقرسانی، گازرسانی اقدامات خوبی در منطقه الموت شرقی صورت گرفته و امیدواریم تا سال  ۱۴۰۳ همه روستاهای استان گازرسانی شود تا شاهد مهاجرت معکوس باشیم.

وی بیان کرد: باید پس از حل مشکلات آب شرب و کشاورزی و راههای روستایی به سمت ایجاد اشتغال در مناطق کم برخوردار برویم تا از مهاجرت مردم جلوگیری کنیم.

سیاهکلی تصریح کرد: بدون تردید اگر بتوانیم اشتغال و معیشت روستاییان را تامین کنیم حتما جوانان روستا نیز زندگی در روستا را به شهر ترجیح می دهند و ما می توانیم کانون های تولید را احیا و آباد کنیم.

وی اضافه کرد: بعد از تامین زیرساخت و امور عمرانی مهمترین دغدغه ما ایجاد اشتعال است که آن را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

دولت کوچک شود/ درآمد مردم بیشتر می شود

سیاهکلی اظهار داشت: اگر دولتها بزرگ و حجیم باشند حتما مردم آن لاغر می شوند و اگر ما بخواهیم مردم از درآمدهای بیشتری برخوردار شده و قوی شوند حتما باید دولت کوچک شده و تصدی گری به مردم و بخش خصوصی سپرده شود.

وی از حضور بسیجیان در اجرای طرح های عمرانی و زیرساخت در مناطق روستایی و کم برخوردار نیز تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه شبکه 20 کیلو ولت برق منطقه الموت شرقی در معلم کلایه افتتاح شد.

این شبکه از ابتدای روستای شهرک تا دو راهی لامان به مسافت 6 کیلومتر با 42 میلیارد ریال هزینه اجرا شده است.

شرکت توزیع نیروی برق شهرستان قزوین در اجرای این شبکه از 25 اکیپ فنی و نظارتی و 105 نیروی بسیجی و جهادی استفاده کرده و با احداث آن ضمن افزایش قابلیت اطمینان شبکه و بهبود ولتاژ برق روستاهای مسیر از هدر رفت انرژی و افت برق جلوگیری می شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا معلم مشکلات مردم مشکلات برق مجلس شورای اسلامی بسیج شورای اسلامی مجلس قوه قضاییه خدمت رسانی دولت دولت و مجلس مجلس شورای مهاجرت کشاورزی ایجاد اشتغال اشتغال بخش خصوصی انرژی لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین در مجلس شورای مجلس شورای اسلامی نماینده قزوین کم برخوردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۲۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی

رحمانی معاون اقتصادی استاندار قزوین در نشست با فعالان حوزه اقتصادی و صنعتی گفت: شرکت نفت باید در تامین سوخت واحد‌های تولیدی سرعت بیشتری داشته باشد.

معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه قطع برق کوره‌ها به فرآیند کار آسیب می‌زند، افزود: با مطرح کردن موضوع تامین سوخت کوره ها، قطعی برق باید کاهش یابد.

رحمانی با بیان اینکه تولید برق در ایران بیشتر از کشور‌های صنعتی است، اظهارداشت: علیرغم بالا بودن تولید انرژی در کشور یکی از دلایل ناترازی آن پایین بودن بهره وری انرژی است.

ره انجام معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی قزوین هم گفت: برای برداشت گندم در خرداد ماه نیاز مبرم به آبیاری گندم در اردیبهشت ماه داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد
  • حیات طیبه در خودنمایی نسیت، بلکه در اخلاص و پاکی است
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • پزشکیان : امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ این موضوع با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ عکس خواهد داد
  • تدوین اولویت‌های مجلس دوازدهم براساس نظرات نخبگان و مردم
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است