Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@20:47:57 GMT

پیش بینی آینده بازار طلا و سکه در ایران

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۲۹۰۳

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره تحولات بازار سکه و طلا گفت: اگرچه انس جهانی طلا در طول هفته سیر کاهشی داشت اما روز پنجشنبه چهار دلار افزایش قیمت را ثبت کرد. ناطقان: محمد کشتی آرای اظهارداشت: در طول یک هفته گذشته با شروع مذاکرات، نرخ ارز در طول هفته سیر نزولی داشته است و این موضوع باعث شده قیمت طلا و سکه سیر نزولی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: به دلیل کاهش سکه و طلا در هفته گذشته تقاضایی در بازار ایجاد نشد اما به دلیل کاهش عرضه و اینکه برخی گمان می‌کردند قیمت‌ها افزایش یابد باعث شد حباب سکه تا ۵۲۰ هزار تومان افزایش یابد اما حباب سکه روز پنجشنبه به ۳۷۰ هزار تومان کاهش یافت.
به گفته وی حباب سکه در هفته چهارم آذرماه به بالاترین قیمت خود در ۶ ماه اخیر رسید اما در پایان هفته عقبگرد داشت.
کشتی‌آرای افزود: در طول هفته گذشته قیمت‌ سکه و طلا کاهشی بود و برای هفته آینده نیز پیش‌بینی نمی‌کنیم قیمت انس جهانی طلا افزایش یابد. منبع: خبر انلاین برچسب ها: پیش بینی آینده ، بازار ، سکه و طلا ، ایران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پیش بینی آینده بازار سکه و طلا ایران سکه و طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۲۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج موج بارشی از خوزستان/ دما افزایش می‌یابد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سبزه زاری گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی امروز با خروج موج ضعیف بارشی از مرز‌های شرقی خوزستان، احتمال بارش‌های پراکنده‌ای همراه با رعد و برق، وزش باد متوسط تا شدید در مناطق مرتفع شرقی پیش بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین وزش باد در بعد از ظهر امروز در بخش‌های غربی و جنوبی تا مرکزی متوسط خواهد بود و احتمال گردوخاک‌های محلی و موقتی دور از انتظار نیست.

سبزه زاری ادامه داد: سپس تا اوایل هفته آینده جوِ آرام و پایداری در اغلب مناطق استان خواهیم داشت؛ البته به جز در ارتفاعات شرقی و شمالی از روز جمعه تا یکشنبه احتمال بارش‌های پراکنده‌ای وجود دارد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان اضافه کرد: دما نیز تا اوایل هفته آینده روند افزایشی دارد و موج ضعیف بعدی از اواسط هفته آینده استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی می‌گوید: شمال خلیج فارس طی امروز تا پایان هفته تقریباً آرام و در برخی ساعات نیمه مواج خواهد بود.

به گفته سبزه زاری؛ در شبانه روز گذشته امیدیه با ۳۳.۸ و دهدز با ۱۰.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده اند و اهواز به بیشینه دمای ۳۱.۸ و کمینه دمای ۱۹.۱ درجه سانتیگراد رسیده است.

دیگر خبرها

  • رکورد تاریخی قیمت جهانی طلا
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / روند ادامه‌دار کاهش قیمت سکه
  • تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • پیش بینی وزش باد جنوبی در گیلان/ دما افزایش می یابد
  • پیش‌بینی طلا و سکه؛ آینده طلا درخشان‌تر می‌شود
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • بازار رمزارز‌ها / صعود اندک بیت‌کوین
  • خروج موج بارشی از خوزستان/ دما افزایش می‌یابد
  • دمای هوا در اردبیل افزایش می‌یابد