Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد مهدی اعلایی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته محمدیه از توابع شهرستان البرز در جمع نمازگزاران ضمن تسلیت آغاز ایام فاطمیه افزود: دولت تلاش می کند که با استفاده از ظرفیت های داخلی و خارجی و همچنین با قدرت دیپلماتیک و پیگیری مذاکراتی که در حال انجام است، با حفظ اقتدار و عزت و عظمت ملت بزرگ ایران در دنیا، نتایجی را به دست آورد تا اقتدار و عظمت کشور در مذاکرات کشور حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآورشد: دولت سیزدهم در مدت استقرار خود تلاش کرده تا مسائل و مشکلاتی که مردم با آن مواجه هستند را کاهش دهد و مسیر های توسعه و پیشبرد منافع کشور و مردم را هموار سازد. 
اعلایی اظهار داشت: از زمانی که دولت سیزدهم مستقر شد، یکی از اصلی ترین مباحث مربوط به کنترل ویروس کرونا بود که به لطف الهی و با همراهی مردم و تلاش سنگربانان عرصه بهداشت و درمان، بخش عمده ای از این نگرانی مرتفع شد و امیدواریم با تداوم رعایت دستورالعمل ها و توصیه ها شاهد بهبود شرایط باشیم.
استاندار قزوین گفت: یکی از مقولاتی که مقام معظم رهبری در فرمایشات خود همواره بر آن تاکید داشته و دارند و دولت نیز در اولویت امور خود قرار داده، مقوله اقتصادی است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین تاکید کرد: دولت در صدد است تا با اتکا به توانمندی های داخلی و ظرفیت های منابع موجود و از همه مهم تر منابع انسانی لایق، کارآمد و توانمند، که استان قزوین نیز بخش قابل توجهی از این منابع را در اختیار دارد، مسایل و مشکلات را حل کند و در سال های پیش رو وضعیت بهتری را شاهد باشیم.
اعلایی با بیان این که در بودجه سال 1401 که به تازگی تقدیم مجلس شد، برای اولین بار اتفاقاتی افتاده است که می تواند منشا خیرات قابل توجهی در کشور باشد، افزود: کشور در ماه های گذشته روزهای بدون استقراض از بانک مرکزی را گذرانده است و دولت بدهی های سال های قبل را نیز پرداخت می کند و فضای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال حاکم است.
وی تصریح کرد: رونق فضای اقتصادی و خدمتگزاری به مردم در اولویت است و امیدواریم با تدبیر و اتکا به زیرساخت های موجود، زمینه افزایش سرمایه گذاری و تولید ارزش افزوده و ایجاد اشتغال در سطح استان قزوین فراهم شود.

برچسب‌ها برجام مذاكرات هسته ای اتحادیه اروپا شهرستان البرز استان قزوین دولت قزوین استانداری قزوین بانک مرکزی محمدمهدی اعلایی دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام مذاكرات هسته ای اتحادیه اروپا برجام مذاكرات هسته ای اتحادیه اروپا شهرستان البرز استان قزوین دولت قزوین استانداری قزوین بانک مرکزی محمدمهدی اعلایی دولت سیزدهم استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۳۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه دولت سیزدهم به مقوله فرهنگ

استاندار قزوین، گفت: پس از استقرار دولت سیزدهم در مسند اجرایی کشور، بودجه فرهنگی به صورت چشمگیری و متناسب با نیاز افزایش یافت که استان قزوین از این قاعده مستثنی نبوده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمدمهدی اعلایی ظهر امروز  در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قزوین که در محل دفتر امام قزوین با حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، اظهار داشت: پس از استقرار دولت سیزدهم در مسند اجرایی کشور، بودجه فرهنگی به صورت چشمگیری و متناسب با نیاز افزایش یافت که استان قزوین از این قاعده مستثنی نبوده است.

وی ادامه داد: آمارها نشان می‌دهد که رشد فرهنگی استان قزوین نسبت به سال گذشته رشد و توسعه چشمگیری را داشته است.

استاندار قزوین یادآورشد: قرارگاه ویژه‌ای با همکاری دستگاه‌های متولی امر فرهنگ، دستگاه‌های اجرایی و امنیتی در جهت تحلیل و برسی مسائل استان قزوین راه‌اندازی کرده‌ایم.

اعلایی، تصریح کرد: توسعه حوزه ورزش نقش اساسی را در افزایش شور و نشاط اجتماعی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: صعود تیم فوتبال شمس آذر قزوین به لیگ برتر فوتبال ایران برای نخستین بار در طول تاریخ ورزش استان قزوین موضوعی بود که تبعات فرهنگی و توسعه شور و نشاط اجتماعی را به همراه داشت.

استاندار قزوین با تاکید بر انجام وظایف دستگاه های متولی امر در حوزه فرهنگی، افزود: حوزه فرهنگ حوزه وسیع و بزرگی بوده و مقوله فرهنگ مقوله‌ای انتزاعی است، پس دستگاه‌های متولی امر باید با بودجه‌ای که در اختیارشان قرار دارد به وظایف مهم خود در حوزه فرهنگی بپردازند.

اعلایی در پایان تاکید کرد: باورهای عمیق اعتقادی و فرهنگی هنوز هم بین مردم قزوین رایج است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استان قزوین رتبه نخست توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور
  • با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم/ سد «معشوره» و «راه آهن» لرستان در دستور کار دولت است
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم
  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • اسلامی: امنیت مرکز‌های هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است
  • خاطر جمعی اسلامی از امنیت مراکز هسته‌ای کشور
  • امنیت مرکزهای هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است
  • تشکیل شورای تأمین فرهنگی در استان قزوین
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به مقوله فرهنگ