Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:01:56 GMT

دستگیری عامل شهادت مامور نیروی انتظامی خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۴۰۴۵

دستگیری عامل شهادت مامور نیروی انتظامی خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی ظهر امروز جمعه در جمع خبرنگاران گفت: مجاهدان فی سبیل الله، کارآگاهان زبده پلیس لرستان در کمتر از ۲ ساعت قاتل شهید والامقام سرگرد رحمان پوردهقان را دستگیر کردند.

وی خطاب به مردم عزیز لرستان خاطر نشان کرد: مردم بدانند اشراف اطلاعاتی فرزندان شما در نیروی انتظامی لرستان در سطح کشور کم نظیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، شهید سرگرد «رحمان پوردهقان» مأمور کلانتری شماره ۱۷ خرم آباد، شب گذشته (پنج شنبه) حین مأموریت در شهر خرم آباد ناجوانمردانه مورد اصابت گلوله جنگی اشرار مسلح قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان شهدای عشایر صبح امروز به مقام والای شهادت نائل آمد.

همچنین در جریان این درگیری، پلیس لرستان موفق به دستگیری دو نفر از اشرار و اراذل و اوباش به همراه دو قبضه اسلحه شده است.

کد خبر 5377672

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی لرستان یحیی الهی دستگیری ویروس کرونا بوشهر گرگان آمار کرونا کرمانشاه لیگ برتر فوتبال ایران آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه عکس استانها شب یلدا شهرداری قم قاسم سلیمانی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سردار "سعيد دادگر" اظهار داشت: بدنبال شکايت تعدادي از شهروندان مبني بر کلاهبرداري از آنان توسط فردي در گرگان، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد متهم با وعده پرداخت سود بالا و پس از جلب اعتماد مالباختگان، مقادير هنگفتي پول از آنان دريافت کرده اما بجاي پرداخت سود، به مکاني نا معلوم متواري شده است.
فرمانده انتظامي استان گلستان گفت: با توجه به اهميت موضوع، اقدامات تخصصي پليس آغاز و ماموران با اشراف اطلاعاتي موفق به شناسايي محل تردد متهم شدند.
سردار دادگر تصريح کرد: پس از هماهنگي با مرجع قضائي، در عملياتي غافلگيرانه متهم در مخفيگاهش دستگير و به مقر پليس آگاهي منتقل شد.
اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: متهم در تحقيقات اوليه به کلاهبرداري 200 ميليارد ريالي از شهروندان اقرار و پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • شناسایی و دستگیری مامور قلابی در رشت
  • سرگرد اکبر دهقانی فرمانده پاسگاه سی ریز شد
  • اگر کسی خود را مامور معرفی کرد چه کنیم؟
  • مامور قلابی حین ارتکاب جرم در رشت دستگیر شد
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران