Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – با حضور ۱۲ تیم ششمین دوره رقابت‌های حِرَف و مشاغل، یادواره شهدای سلامت در مجموعه ورزشی غروی تهران پیگیری شد و در یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها، تکلیف تیم قهرمان مشخص شد و تیم آتش‌نشانی موفق به فتح جام شد.

این دستاورد در حالی برای آتش‌نشانان رقم خورد که تیم فوتبال رسانه ورزش با هدایت ادموند بزیک و حضور چهره‌های سرشناس رسانه از جمله عادل فردوسی‌پور که کاپیتانی این تیم را برعهده داشت، در دوره قبلی رقابت‌ها توانسته بود دبل قهرمانی را به نام خود کنند و یاران فردوسی‌پور به دنبال هت‌تریک در قهرمانی پیاپی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ۴ تساوی در هفته‌های اخیر سبب آن شد تا قهرمانی به تیم آتش‌نشانی برسد و تیم رسانه ورزش با یک تساوی شانس نایب قهرمانی در هفته پایانی رقابت‌ها که پنجشنبه و جمعه آینده برگزار می‌شود را داشته باشد.

فردوسی‌پور در واکنش به عملکرد تیم رسانه ورزش گفت: به نظر من این دوره که ششمین دوره رقابت‌ها بود، بسیار باکیفیت‌تر از دوره‌های پیش برگزار شد و تیم‌های قدرتمندی  همحضور داشتند؛ فرصت خوبی برای هت‌تریک قهرمانی پیاپی در این تورنمنت داشتیم اما خودمان فرصت‌سوزی کردیم و غائله قهرمانی را به تیم خوب آتش‌نشانی باختیم.

وی افزود: به تیم آتش‌نشانی تبریک می‌گویم، آن‌ها شایستگی رسیدن به این قهرمانی را داشتند؛ از دست‌اندرکاران برگزاری این رقابت‌ها، کادرفنی محترم و همبازیان خوبم در تیم رسانه ورزش هم تشکر می‌کنم. واقعا حیف شد، بخت خوبی برای هت‌تریک در قهرمانی داشتیم اما این مهم به سرانجام نرسید. امیدوارم که هفته آینده بتوانیم نایب قهرمانی‌مان را قطعی کنیم.

عادل فردوسی‌پور در بخش پایانی صحبت‌های خود با اشاره به عملکرد همبازیان خود توضیح داد: ما در سه دوره گذشته رقابت‌ها حاضر بودیم و دو نوبت قهرمان شدیم و انشالله امسال را هم با نایب قهرمانی به اتمام خواهیم رساند که فکر می‌کنم عملکرد قابل‌قبولی باشد.

گفتنی است که عادل فردوسی‌پور که خود سابقه آقای گلی در این تورنمنت را هم دارد، در این دوره از این رقابت‌ها در ۹ مسابقه توانسته ۴ بار گلزنی کند و شانسی برای آقای گلی در این فصل از رقابت‌های حِرَف و مشاغل ندارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عادل فردوسی پور تیم رسانه ورزش تیم رسانه ورزش عادل فردوسی پور عادل فردوسی پور رسانه ورزش آتش نشانی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۴۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مهدی به ابهام بزرگ استقلال و پرسپولیس

به گزارش "ورزش‌سه"، در شرایطی که به روزهای پایانی لیگ برتر در دوره بیست و سوم رسیده‌ایم و امکان مساوی شدن امتیازات استقلال و پرسپولیس در هفته پایان مسابقات وجود دارد، بحث مربوط به آئین نامه مسابقات برای چگونگی تعیین قهرمانی در این شرایط بسیار داغ شده است. 

این در شرایطی است که قوانین جدیدی در رابطه با این موضوع تصویب شده که اطلاع رسانی درباره آن صورت نگرفته و فقط در اختیار باشگاه‌ها قرار گرفته است. مهدی می‌گوید دستورالعامل جدید قبل از مسابقات به باشگاه‌ها داده شده و سه ماه بعد به صورت تصویب شده به آنها ابلاغ شده است.

این اولین سوالی بود که در نشست خبری خبرنگاران از سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر پرسیدند و او در واکنش به آن اینطور پاسخ داد: « نمی‌دانم چرا اینقدر حاشیه به وجود می‌آید؟! از روز اولی که مسابقات هنوز شروع نشده و هنوز هیچ تیمی به داخل زمین نرفته بود، این دستورالعمل به باشگاه‌ها اعلام شد. اگر موضوعی، موردی و بحثی هست باید بر همین اساس باشد و قبل از شروع مسابقات در همان مقطع از سوی باشگاه‌ها اعلام شود. خوشبختانه سه ماه بعد، فکر کنم در آبان ماه این مصوبه و موارد دیگر به باشگاه‌ها اطلاع داده شد. سازمان لیگ وظیفه دارد موارد متعددی را به باشگاه‌ها یادآوری کند. برای مثال دستورالعمل لباس را حتماً بروید مطالعه کنید که باید کامل رعایت شود. یادآوری می‌کنم که بحث سه ملی‌پوش را حتماً مدنظر داشته باشید و اگر کمتر از آن شد تیم‌ها حتماً باید در مسابقات شرکت کنند. اجرای این دستورالعمل‌ها کلیدی است. نکات کلیدی دستورالعمل‌ها را اول فصل به تمامی باشگاه‌ها به صورت تیتروار و در قالب یادآوری، اعلام می‌کنیم. از جمله موارد داخل این دستورالعمل‌ها بازی رو در رو بود که امسال بنابر تفسیری که توسط کمیته تدوین مقررات انجام شده و مصوبه کردند، به صورت تفصیلی توضیح داده شده بود. در تمام دنیا هم همین است.

وی افزود: «کمیسیون تدوین مقررات در اول فصل به باشگاه‌ها ابلاغ کرده و ما هم بر حسب وظایف و اهمیت آن در آبان ماه مجدداً آن را به باشگاه اعلام کردیم. امروز که به روزهای آخر فصل رسیدیم و نگرانی جامعه هواداری است و وقتی چالشی است که از طرف رسانه شیرین‌تر است، به آن پرداخته می‌شود. به نظرم ما تصمیمی برای تیمی نگرفتیم. قبل از شروع لیگ این موضوع را اعلام کردیم و هیچ‌کس آن روز نمی‌دانسته است چه تیمی امروز گل زده دارد، چند بازی کردند و یک تیم چه امتیازی دارد. اصلاً معلوم نبود که چه اتفاقی می‌افتد. به نظرم این چالش یک مقدار فضای رسانه را تهییج می‌کند و جامعه هواداری را که علاقه‌مند به این فضاهاست. سازمان لیگ از این امر مبراست و هیچ علاقه‌ای نداریم طرفدار هیچ تیمی باشیم. صداقت، شرافت و تعهد همکاران ما در سازمان لیگ و کلیه واحدها اینجور نیست.»

دیگر خبرها

  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • بیستمین قهرمانی اینتر را مدیون اینزاگی هستیم
  • ناکامی اپوزیسیون در سفیدشویی از صهیونیست‌ها
  • واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • واکنش نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • گل زیبای عادل فردوسی‌پور (فیلم)
  • واکنش مهدی به ابهام بزرگ استقلال و پرسپولیس
  • (ویدئو) گل زیبای عادل فردوسی‌پور