Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@18:30:21 GMT

ترافیک در اتوبان رشت به قزوین نیمه سنگین است

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۵۳۳۹

ترافیک در اتوبان رشت به قزوین نیمه سنگین است

به گزارش خبرنگار ایرنا، ترافیک سنگین تا نیمه سنگینی در ورودی و همچنین خروجی شهرستان رودبار وجود دارد و این ترافیک در اتوبان رشت به قزوین نیز مشاهده می‌شود.

بنا به همین گزارش، هم اینک تردد در دیگر محورهای اصلی استان گیلان به صورت عادی و روان می باشد و هیچگونه ترافیک جاده ای مشاهده نمی شود.

همچنین طبق اعلام اداره کل راهداری استان گیلان، محور پونل به خلخال نیز به دلیل نبود ایمنی کافی، مسدود می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیلان با ۲ و نیم میلیون جمعیت از استانهای گردشگری شمال کشور محسوب می شود. سال ۹۸ و پیش از شیوع کرونا  ۲میلیون و ۲۷۳هزار گردشگر از گیلان دیدن کردند . با واکسیناسیون گسترده و کاهش شیوع و ابتلای کرونا در اواخر هفته و تعطیلات چند روزه گیلان با ورود شمار قابل توجهی مسافر مواجه می شود.

 استان گیلان دارای ۳۳۰مرکز و جاذبه گردشگری ، ۱۷روستای هدف گردشگری و ۷۱منطقه نمونه گردشگری است. بندرانزلی ، لاهیجان و رشت از مهمترین شهرهای گردشگری گیلان است . شهرک ماسوله ، قلعه رودخان از دیگر نقاط پرجاذبه گردشگری گیلان بشمار می آید.

سه هزار و ۷۶ هتل ، هتل آپارتمان ،مجتمع گردشگری مهمانپذیر،خانه مسافر ،مجتمع سرگرمی و تفریحی، اقامتگاه بومگردی ،اقامتگاه سنتی ،بین راهی و اسکله گردشگری و مسافربری دریایی در استان گیلان فعال است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای رشت ترافیک گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای رشت ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای رشت ترافیک گیلان استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۵۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک

‌به گزارش خبرگزاری مهر، محمد محمودی گفت: در دومین روز از هفته زمین پاک مراسم پاکسازی حاشیه اتوبان تهران – قزوین، حد فاصل شرکت سیمان آبیک با همکاری این شرکت برگزار شد.

وی بیان کرد: این مراسم با هدف فرهنگ سازی با همراهی مدیریت و پرسنل و همچنین میزبانی شرکت سیمان آبیک برگزار شد و باید به صورت یک فرهنگ به صورت ادامه داشته باشد.
رئیس اداره محیط زیست نظرآباد خاطرنشان کرد: در انتهای این مراسم به قید قرعه به افراد حاضر در مراسم جوایزی اهدا و از حضور مدعوین قدردانی شد.

کد خبر 6085386

دیگر خبرها

  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • دیوار صوتی‌های بزرگراه ها نوسازی شدند | مقابله با صداهای با آلوده در اتوبان ها
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۲ اردیبهشت
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج -قزوین