Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@20:20:22 GMT

دست پُر نمایندگان کرمانشاه در لیگ دسته اول هندبال

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۵۴۴۶

دست پُر نمایندگان کرمانشاه در لیگ دسته اول هندبال

ایسنا/کرمانشاه تیم های زاگرس اسلام آبادغرب و باشگاه ۷۴ کرمانشاه با درخشش در مرحله گروهی رقابت های لیگ دسته اول هندبال کشور، به عنوان تیم های صدرنشین گروه های خود به جمع هشت تیم برتر مرحله بعدی راه پیدا کردند.

رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال کشور درحالی با حضور ۲۰ تیم در قالب چهار گروه پنج تیمی از ۲۲ آذر به شکل متمرکز برگزار شد که تیم زاگرس اسلام آبادغرب در گروه "الف" با تیم های پرواز اصفهان، هیات میناب، هیات بانه و فراز بام خاییز دهدشت و تیم باشگاه ۷۴ نیز در گروه "ب" با تیم های ثامن الحجج اراک، درنای مراغه، سنگ آهن بافق یزد و هیات خرم آباد هم گروه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زاگرس اسلام آباد؛ باتجربه ی مقتدر

در رقابت های گروه الف که به میزبانی اصفهان برگزار شد، تیم زاگرس اسلام آباد غرب در گام نخست برابر تیم پرواز اصفهان به تساوی دست یافت، اما در ادامه توانست با عملکردی درخشان با پیروزی از سد تیم های هیات میناب، هیات بانه و فراز بام خاییز دهدشت عبور کند تا به عنوان تیم صدرنشین به جمع هشت تیم برتر مرحله بعد رقابت ها صعود کند.

علیرضا بکماز سرمربی این تیم پس از پایان این رقابت ها در تشریح عملکرد تیمش در این مرحله در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: همانطور که حدس می زدیم بازی های گروه ما بسیار سخت و از حساسیت بالایی برخوردار بود.

وی افزود: تیم های حاضر در گروه ما تجربه لیگ برتر داشتند و این تجربه باعث شده بود تا کار برای صعود ما کمی با چالش همراه باشد، اما در نهایت توانستیم با یک تساوی و سه برد پی در پی به عنوان تیم صدرنشین صعود کنیم.

سرمربی تیم زاگرس اسلام آبادغرب ادامه داد: البته تیم ما در این مرحله اشکالات و نواقصی داشت که در استراحت بین دو مرحله با بازبینی و آنالیز بازی ها آنها را رفع خواهیم کرد.

وی بااشاره به بکارگیری یک استراتژی خاص برای بازی های تیمش، عنوان کرد: این استراتژی را دنبال خواهیم کرد تا بهترین نمایش را در بالاترین سطح از خود نشان دهیم.

بکماز یادآور شد: بازیکنان فوق العاده ای در تیم داریم که با انگیزه، مستعد و با انرژی هستند و از سویی تلفیق تجربه و جوانی آنها این امتیاز را به تیم ما داده تا روند رو به رشدی داشته باشد و بتوانیم در دور بعد بیشتر خودمان را نشان دهیم.

این مربی هندبال با بیان اینکه برد روز پایانی رقابت ها برابر تیم قدرتمند فراز بام خاییز دهدشت روحیه بازیکنانش را بالا برده، گفت: بازی سختی برابر این تیم داشتیم، تیمی که بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی دارد. نیمه اول برابر این تیم عقب بودیم و در نیمه دوم با قراری که با بازیکنان گذاشتیم با روحیه بالایی به میدان رفتیم و پیروز شدیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم با قهرمانی در این لیگ بتوانیم ویترین پرافتخار تیم زاگرس را تکمیل کنیم.

سرمربی تیم زاگرس اسلام آبادغرب در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه این افتخار را به مردم خونگرم اسلام آبادغرب و هواداران پرشور تیمش تقدیم می کند، عنوان کرد: مدیریت باشگاه و عوامل اجرایی تیم نیز تاکنون تلاش زیادی داشته اند تا در شرایط رفاهی خوبی در رقابت ها حاضر شویم که جای قدردانی دارد.


تیم ۷۴، جوان و شگفتی ساز

و اما تیم جوان و تازه نفس باشگاه ۷۴ کرمانشاه نیز که برای اولین بار است در این رقابت ها حضور پیدا کرده، به عنوان یک تیم شگفتی ساز در گروه "ب" توانست با غلبه بر تیم های درنای مراغه، هیات خرم آباد و ثامن الحجج و تنها یک باخت برابر تیم سنگ آهن بافق یزد صدرنشین گروه خود شود و به دور بعدی رقابت ها صعود کند تا کرمانشاه دو نماینده در جمع هشت تیم برتر مرحله بعدی رقابت ها داشته باشد.

مسعود مرادیان سرمربی این تیم نیز با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در این رقابت ها به ایسنا گفت: هرچند بازیکنان ما در روز آخر مسابقات از نظر بدنی تحلیل رفته بودند، اما با غیرت مثال زدنی توانستند به عنوان تیم صدر نشین به دور بعدی رقابت ها صعود کنند.

وی با بالا دانستن سطح این رقابت ها، عنوان کرد: همه تیم ها با انگیزه آمده بودند و رقابت برای صعود به مرحله بعدی بسیار سخت بود.

سرمربی تیم باشگاه ۷۴ کرمانشاه در ادامه به تشریح برنامه های پیش روی این باشگاه برای دور بعدی رقابت ها پرداخت و گفت: این رقابت ها را با بازیکنان جوان و بومی شروع کردیم و با همین بازیکنان هم به پایان رساندیم.

وی تاکید کرد: باتوجه به اینکه در برخی از پست ها بازیکن کم داریم، امیدواریم مسئولین حمایت کنند تا بتوانیم تیم را تقویت کنیم.

مرادیان خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا زمان دور بعدی رقابت ها که هنوز زمان آن را مشخص نکرده اند، از نظر بدنی و بازیکن تیم را تقویت کنیم، چراکه در دور بعدی با رقبای قدرتمندتری روبرو خواهیم بود.

وی در پایان از میزبانی خوب هیات هندبال خرم آباد و عوامل اجرایی فدراسیون در برگزاری این رقابت ها قدردانی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی كرمانشاه تیم هندبال زاگرس اسلام آباد هندبال تیم زاگرس اسلام آباد زاگرس اسلام آبادغرب دور بعدی رقابت ها عنوان تیم رقابت ها باشگاه ۷۴ تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۵۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد صریح شهاب الدین صدر از نمایندگان؛ این همه قیمت دلار و سکه بالا رفته اما صدای از مجلس بلند نمی‌شود /مجلس بعدی لایحه حجاب را یکبار دیگر مرور کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدشهاب‌الدین صدر رییس ستاد انتخابات شورای وحدت در تهران، در پاسخ به این سوال که مجلس جدید باید در زمینه حجاب و عفاف چه رویکردی داشته باشد تا شاهد چالش‌های گذشته در این زمینه نباشیم، گفت: حوزه مسائل فرهنگی حوزه بسیار حساسی است. یعنی اگر درست تدبیر و برنامه‌ریزی نشود، ممکن است ما همراهی مردم را در مسائل خودمان نداشته باشیم. بالاخره مردمی هستند که خودشان انقلاب کردند و آرمان‌های امام و انقلاب و اسلام را قبول دارند و پشت رهبری هستند. اما اگر ما درست تدبیر و برنامه‌ریزی نداشته باشیم ممکن است مردم با ما همراه نباشند و یکسری اعتراضات و مشکلاتی در کشور ایجاد شود. چنانچه در ادوار مختلف بوده است.

وی در گفتگو با ایلنا، افزود: فرض کنید سر ساخت یک مسجد در یک پارک چالش درست شده و مردم جمع شدند. برای آنکه قبل از آن درست برنامه‌ریزی نکردیم. همان مردمی که برای انقلاب و اسلام خون دادند و آمدند مسجدها را پر کردند، جلوی این کار می‌ایستند. این مردم که از بیرون که نمی‌آیند. لذا حوزه‌های مختلف فرهنگی حساس‌تر و ظریف‌تر است و باید با دقت بیشتری این کارها انجام شود. در مسائل حجاب و عفاف هم همین‌طور است. یعنی اگر از ابتدا تدبیر درستی شود و با یک برنامه صحیح، افرادی که کارشناس این کار هستند، به دور از شعار و حرف‌هایی که می‌زدند این کار را تدبیر کنند، حتما مردم همراهی و استقبال می‌کنند. اما وقتی ما برنامه‌ریزی‌مان بد است، بد برخورد می‌کنیم، افراط و تفریط داریم، مردم از برنامه‌ریزان و تصمیم‌گیران فاصله می‌گیرند.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: مجلس جای حساسی است و به نظرم باید قوانین مربوطه را با وضعی که جامعه دارد و نگاهی که مردم دارند، یک دور مرور کنند. ضمن آنکه مجلس باید به مسائل و گرفتاری‌های مختلفی که مردم در مسائل معیشتی و اقتصادی دارند توجه ویژه کند؛ آن زمان هم می‌بینند مردم پشت‌شان می‌ایستند. اگر مردم ببینند که دولت و مجلس و دستگاه‌های اجرایی به فکر رفع مشکلات‌شان هستند، حتما همراهی‌شان بیشتر است.

وی عنوان کرد: فکر می‌کنم مجلس جدید در زمینه حجاب و عفاف، با شرایط جدیدی که وارد مجلس شدند یک دور دیگر مرور کنند و آن چیزی که از لحاظ روش‌های اجرایی مصلحت است را انجام دهند. وگرنه اصل حجاب که واجب شرعی است و کاری نمی‌توانند انجام دهند. اما اینکه چطور در جامعه این محقق شود و با چه سازوکار و برنامه‌ای و به چه شکلی این مسأله جواب دهد، نیاز به کار پژوهشی دارد.

صدر در مورد اقدامات ضروری مجلس آینده برای حل مشکلات اقتصادی مردم گفت: مجلس دوازدهم باید نشان دهد مجلسی کارآمد و در رأس امور است. الان مردم احساس می‌کنند مجلس کاره‌ای نیست. یعنی این همه قیمت دلار، ارز و سکه بالا رفته، اما از مجلس یازدهم سروصدایی درنمی‌آید، اتفاقی نمی‌افتد و تدبیری نمی‌کند. بالاخره باید مجلس وظیفه خود را در مورد مسائل و مشکلات اقتصادی انجام دهد. اگر مردم ببینند مجلس به فکر مسائل و مشکلات‌شان است و می‌خواهد این مشکلات را حل کند، حتما همراهی مردم با مجلس و حاکمیت بیشتر شده و مشارکت در انتخابات بعدی بالاتر می‌رود. اما الان باید مردم ببینند این مجلس چه کاره است و کجای کار قرار گرفته است؟

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897733

دیگر خبرها

  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • اوجی همراه با رئیس‌جمهوری عازم پاکستان شد/ سریلانکا، مقصد بعدی
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال
  • رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب از استان کرمانشاه در نوبت اول کنکور سراسری
  • هندبالیست‌های ملایری در تیم ملی
  • انتقاد صریح شهاب الدین صدر از نمایندگان؛ این همه قیمت دلار و سکه بالا رفته اما صدای از مجلس بلند نمی‌شود /مجلس بعدی لایحه حجاب را یکبار دیگر مرور کند
  • دختران سکان از صعود به فینال ۲۰۰ متر آزاد بازماندند