Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علی نیکبخت در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: طی آبان ماه سال جاری تعداد ١١٠ دستگاه انواع تراکتور به صورت خرید نقدی به بهره برداران بخش کشاورزی استان سیستان و بلوچستان واگذار شده است.

وی افزود: با هدف توسعه مکانیزاسیون ماشین‌های کشاورزی استان از ابتدای امسال در سه مرحله تعداد ٣٨٢ دستگاه انواع ماشین‌های کشاورزی شامل انواع تراکتور، کمباین دروگر، تیلر به صورت نقد و اقساط به کشاورزان متقاضی تحویل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بعد از اعلام سهمیه جدید روند واگذاری تراکتور ادامه خواهد داشت.

وی گفت: برای جذب ماشین‌ها و ادوات دنباله بند به میزان ٨۵٠ میلیارد ریال از محل تسهیلات از محل خط اعتباری مکانیزاسیون و آورده کشاورزان سرمایه‌گذاری گذاری انجام شده است.

نیکبخت ضریب مکانیزاسیون کشاورزی سیستان و بلوچستان را ۲.۰۵ اسب بخار در هکتار اعلام و تصریح کرد: مجموع ماشین آلات کشاورزی و ادوات ودنبال بندها استان به عدد ٢٨ هزارو ۶٧ دستگاه ارتقا یافته است.

کد خبر 5377950

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان ادوات کشاورزی زاهدان ویروس کرونا بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه لیگ برتر فوتبال ایران آلودگی هوا عکس استانها شب یلدا شهرداری قم قوه قضاییه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۶۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۹۲ هزار و ۳۴۶ نوآموز در سال تحصیلی جدیددرسیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۵۱ هزار و ۱۳۰ هزار نوآموز این استان تاکنون از نظر سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی مورد ارزیابی و سنجش قرار گرفتند.
ذبیح الله اللهی افزود: هم‌اکنون سیستان و بلوچستان در زمینه سنجش کودکان بدو ورود به مدرسه از میانگین کشوری پایین‌تر است.
وی از فعال بودن ۴۶ پایگاه سنجش نوآموزان در سیستان و بلوچستان خبر داد و ادامه داد: آن دسته از کودکانی که تاکنون موفق به نوبت‌گیری نشدند می‌توانند با دریافت نوبت الکترونیکی برای انجام سنجش بدو ورود به دبستان و پیش‌دبستانی اقدام کنند.
رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه فرآیند نوبت‌دهی و سنجش سلامت نوآموزان ادامه دارد، گفت: نوبت‌گیری سنجش بدو ورود به دبستان و پیش‌دبستانی از طریق سامانه my.medu.ir انجام می‌شود و به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم نوبت‌گیری را به‌روز‌های پایانی موکول نکنند.
وی ادامه داد: متولدان ١٣٩۶/۰۷/۰۱ تا ۱۳۹٩/۰۷/۰۱ که در مهر ۱۴۰۳ وارد پایه اول یا پیش دبستانی یک و دو می‌شوند، حتما باید در برنامه سنجش بدو ورود شرکت کنند .
الهی افزود: در سیستان و بلوچستان ۴۰ پایگاه فعال سنجش بدو ورود در نظر گرفته شده که نوآموزان را از لحاظ بینایی، شنوایی، آمادگی جسمانی و تحصیلی مورد سنجش قرار می‌دهند.
وی بیان کرد: در پایگاه سنجش چند عملیات غربالگری نظیر پایش رشد دهان و دندان، قد، وزن، شنوایی و بینایی سنجی و آمادگی تحصیلی سنجش هوش کلامی و غیر کلامی، دیرآموزی و وضعیت یادگیری دانش آموز در حد تحصیل مدارس عادی است یا خیر، انجام که پس از انجام سنجش نوآموز، مجوز تحصیل در مدرسه صادر می‌شود.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • حضور ۹۲ هزار و ۳۴۶ نوآموز در سال تحصیلی جدیددرسیستان وبلوچستان
  • برق تمامی روستا‌های سیلزده جنوب سیستان وبلوچستان وصل شد
  • تامین و توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان کردستان
  • توقیف ادوات و ماشین‌آلات دخیل در تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی
  • ۳۰۰ هزار تراکتور باید نوسازی شود
  • سیلاب وخسارت ۹۵۰ میلیاردریالی به شبکه توزیع برق سیستان وبلوچستان
  • فراهم بودن شرایط برای واردات ماشین آلات سنگین درسیستان وبلوچستان
  • رسیدگی به بیش از ۱۶۰۰ پرونده تخلفات حمل و نقل جاده‌ای سیستان وبلوچستان