Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مذاکره‌کننده ارشد چین در گفت‌وگوهای هسته‌ای وین، ابراز امیدواری کرد که مذاکرات پیش از پایان سال جاری میلادی از سر گرفته شود.

- هماهنگ‌کننده اروپایی مذاکرات برجام، ابراز امیدواری کرد که مذاکرات هسته‌ای با ایران پیش از پایان سال جاری میلادی از سر گرفته شود.

- دیپلمات‌های کشورهای اروپایی حاضر در برجام، پس از پایان دور هفتم مذاکرات وین، طی بیانیه‌ای از حصول برخی پیشرفت‌ها در این مذاکرات خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- یک مقام ارشد دولت آمریکا در پی پایان دور هفتم مذاکرات برجامی در وین، گفت که این دور از مذاکرات بهتر از آنچه احتمال داشت، به پایان رسید.

- مشاور امنیت ملی آمریکا همزمان با پایان دور هفتم مذاکرات برجامی در وین، گفت که در حال پرداخت بهای تصمیم فاجعه‌بار خروج از توافق هسته‌ای هستیم.

-  معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بعد از پایان دور هفتم مذاکرات وین، گفت که اولویت واشنگتن بازگشت متقابل به تعهدات برجامی است.

- معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که در پی پایان دور هفتم مذاکرات برجامی در وین، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران به واشنگتن بازمی‌گردد.

- مقام‌های اوکراین از تصمیم خود برای به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و افتتاح شعبه‌ای از سفارت خود در این شهر خبر دادند.

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران پایتخت دولت مشاور امنیت ملی هسته ای پایان دور هفتم مذاکرات هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۶۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر برنامه‌های دیویس: ضرب‌الاجل بایرن منصفانه نیست

مدیر برنامه‌های مدافع کانادایی باواریایی‌ها، به ضرب‌الاجلی که این باشگاه برای این بازیکن تعیین کرده، واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیران باشگاه رئال مادرید به منظور تقویت سمت چپ خط دفاعی کهشکانی‌ها چشم به جذب آلفونسو دیویس از بایرن مونیخ دارند و ظاهراً با این بازیکن به توافق شخصی دست یافته‌اند. این در حالی است که قرارداد این مدافع کانادایی در پایان فصل آینده منقضی می‌شود. گفته می‌شود بایرن برای دیویس 23 ساله ضرب‌الاجل تعیین کرده تا تصمیم نهایی خود در خصوص ماندن یا رفتنش از این تیم را به اطلاع آنها برساند.

نیک هوسه مدیر برنامه‌های آلفونسو دیویس به نشریه آلمانی «بیلد» گفت: این بی‌انصافی است که آلفونسو مورد حمله قرار می‌گیرد. یک سال پیش برای رسیدن به توافق برای تمدید قرارداد با بایرن نزدیک بودیم. سپس کل مدیریت باشگاه عوض شد و ما تا هفت ماه چیزی از جانب آنها نشنیدیم، هرچند در این مدت سعی کردم خودم با باشگاه تماس بگیرم. حالا باشگاه به ما اولتیماتوم داده و قرار است تا دو هفته دیگر پاسخ آنها را بدهیم چون باشگاه تحت‌فشار است و زمان زیادی طول کشید تا این تغییر مدیریت جا بیفتد. فشاری که آنها به ما می‌آورند، منصفانه نیست.

وی افزود: این تصمیم بسیار مهمی در دوران حرفه ای آلفونسو است و ما قرار است بدون اینکه بدانیم سرمربی فصل آینده بایرن چه کسی خواهد بود یا تیم چه شکلی خواهد بود، تصمیم بگیریم. به همین دلیل است که فکر می‌کنیم اولتیماتوم باشگاه ناعادلانه است. در پایان فصل که شفافیت بیشتری وجود دارد، تصمیم خواهیم گرفت که چه کار کنیم.

توافق توخل و بایرن بر سر جزئیات فسخ قرارداد

در همین حال نشریه «بیلد» گزارش داد؛ دیویس نمی‌خواهد آخرین پیشنهاد بایرن که توأم با اولتیماتوم شده را بپذیرد و جدایی او از این تیم در پایان فصل جاری با هدف پیوستن به رئال مادرید بسیار محتمل است.

آلفونسو دیویس که در سال 2018 از ونکوور وایت‌کپس کانادا جدا و به بایرن مونیخ پیوست، تاکنون در 184 بازی برای باواریایی‌ها به میدان رفته و آمار 9 گل‌ زده و 28 پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

او تاکنون با بایرن 13 قهرمانی در رقابت‌های مختلف را تجربه کرده که می‌توان به پنج قهرمانی در بوندس‌لیگا، دو قهرمانی در جام حذفی آلمان و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیر برنامه‌های دیویس: ضرب‌الاجل بایرن منصفانه نیست
  • پاشینیان: ایروان دولت در تبعید قره‌باغ را به رسمیت نمی‌شناسد
  • چه بر سر سیاست بایدن در قبال ایران آمده؟ / واشنگتن دیگر باید با تهران به عنوان یک قدرت هسته‌ای رفتار کند
  • استفاده طالبان از بالگردهای آمریکا پیام ضعف واشنگتن است
  • حماس: امکان توافق آتش‌بس با اشغالگران وجود ندارد
  • نتانیاهو به دنبال پایان جنگ نیست/آمریکا در نسل‌کشی غزه شریک است
  • واکنش دوحه به خروج هیأت اسرائیلی از مذاکرات آتش‌بس غزه
  • وزیر خارجه عمان: به‌رسمیت شناختن کشور فلسطین مسأله‌ای حیاتی است
  • افشای دیدار ضدبرجامی جان کری و سعودالفیصل در داخل هواپیما به روایت روحانی /چه کسانی ترامپ را برای خروج از برجام تشویق کردند؟
  • حامیان جهانی خود را از دست خواهید داد/ به جنگ غزه پایان دهید!