Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدجلال موسوی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ساعت ۷:۳۰ امروز روی داد و امدادگران هشترود با تمام ظرفیت خودرویی به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان را با آمبولانس به بیمارستان‌های بستان‌آباد و تبریز منتقل کردند. 

به گفته وی این اتوبوس از تبریز به تهران در حال حرکت بود و به علت لغزندگی جاده واژگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ایرنا به نقل از راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی، با وجود بارش برف و تلاش راهداران استان تمامی راه‌های ارتباطی باز است و رفت و آمد در آن‌ها  جریان دارد اما همچنان به دلیل لغزنگی و شرایط زمستانی حاکم بر جاده‌ها، وقوع حوادث دور از انتظار نیست. 

برچسب‌ها هشترود حوادث رانندگی تبریز اتوبوس مراغه تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هشترود حوادث رانندگی تبریز هشترود حوادث رانندگی تبریز اتوبوس مراغه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت

 رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری سنندج گفت:به محض تماس با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در آساوله، دو اکیپ ۵ نفره از نیرو‌های ایستگاه‌های ۱ و ۲ آتش‌نشانی رای پشتیبانی به محل اعزام شدند.

آزاد طهماسبی در توضیح این حادثه افزود: نشت گاز ال‌پی‌جی و وجود شعله روشن همزمان در کارگاه عامل اصلی وقوع این آتش‌سوزی بوده است.

وی از مصدومیت یک نفر در این آتش سوزی خبر داد و گفت: در این حادثه دو مغازه نیز دچار خسارت جدی شدند و به دو باب منزل مسکونی در روبروی این کارگاه خسارت جزئی وارد شد.

طهماسبی با بیان اینکه نیرو‌های آتش‌نشانی با حضور به موقع آتش را در کوتاه‌ترین زمان مهار کردند، گفت: متاسفانه حریق به یک مغازه گاز پرکنی سرایت کرده بود که آتش این مغازه نیز مهار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت
  • ضرورت احداث پل روگذر برای ورود وخروج از اتوبان پیامبر اعظم در کنار روستای عزیز کندی
  • ◄ ابتکار قاچاقچیان در اتوبان ساوه تهران نصف اتوبان را مسدود کرد