Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: ۸۷ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالحسین علی اکبری روز شنبه _۲۷ آذر ۱۴۰۰_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۲.۷ کیلومتر سهم استان زنجان از راه‌های کشور و ۸ درصد سهم استان از آزادراه‌های کشور است اظهار کرد: ۵۰ هزار تن آسفالت درراه‌های اصلی و روستایی توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۹۶ درصد جمعیت روستایی از راه‌های روستایی برخوردارند که بیش از ۲۶ سال گذشته روکش شده‌اند.

مدیرعامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه امسال ۱۷۰ میلیارد تومان برای راه‌های روستایی اختصاص داده شده است افزود: تا زمانیکه محورهای روستایی ازجمله محور ارمغان خانه ارتقا پیدا نکرده است رانندگان باید با استانداردهای راه روستایی در این مسیرها تردد کنند.

علی اکبری با اشاره به اینکه ۸۷ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان شناسایی شده است ادامه داد: تنها سه نقطه حذف و اصلاح شده است. افزایش تلفات بالای رانندگی برون شهری در سال جاری موضوع دیگری بود که علی اکبری به آن اشاره کرد و گفت: ۶۰۰ هزار مسافر امسال از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کرده‌اند.

وی افزود: ۶/۸ تن کالا طی هشت ماهه امسال از استان زنجان جابجا شده است

مدیرعامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با تاکید بر اینکه ۴۰ درصد تصادفات در آزاد راه‌ها اتفاق می‌افتد اظهار کرد: آزاد راه زنجان قزوین کاملاً با استانداردهای روز دنیا همخوانی دارد.

علی اکبری با تاکید بر اینکه جاده پر پیچ و خم طارم از کمترین میزان تصادفات برخوردار است یادآور شد: ۱۷۹ کشته و ۳ هزار و ۷۴۲ مجروح ماحصل رانندگی با سرعت غیر مجاز است.

وی با انتقاد از عملکرد مدیر عامل شرکت آزاد راه زنجان تبریز گفت: با گذشت بیش ۱۲ سال، روکش آسفالت این محور که ۹۰ کیلومتر آن در حوزه استحفاظی زنجان قرار دارد ترمیم و اصلاح نشده است.

مدیرعامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خاطر نشان کرد: در ابتدای سال جاری ۱۲۰ میلیارد تومان قرار داد با پیمانکار منعقد شد ولی شرکت آزاد راه زنجان تبریز تاکنون به تعهد خود عمل نکرده است.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از پرداخت تنها ۱۵ درصد از درآمد عوارض به دو استان زنجان تبریز برای نگهداری آزاد راه خبر داد و افزود: پیمانکاران ۱۲ میلیارد تومان مطالبه دارند و مسئولین آزاد راه مطالبه به حق استان را بی پاسخ رها کرده‌اند.

کد خبر 542732

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آزادراه عوارض آزادراه زنجان تبریز تصادفات جاده ای نقاط حادثه خيز راه روستایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق زنجان تبریز راه زنجان علی اکبری آزاد راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۸۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ "پیمان کرمی" روزچهارشنبه اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده فردیس تا گرمدره کرج سنگین است.

بیشتر بخوانید: چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین دربرخی مناطق پرحجم گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228256 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • ◄ نرخ جدید عوارض آزادراه ها در سال 1403 منتشر شد + جدول
  • تجهیز ۲۴ آزاد راه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران