Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@17:10:07 GMT

اعدام ۷ نفر به دلیل تماشای کلیپ

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۸۶۴۵

اعدام ۷ نفر به دلیل تماشای کلیپ

کره شمالی در سال‌های گذشته تعدادی از شهروندان خود را تنها به دلیل تماشای کلیپ موسیقی‌های کره جنوبی اعدام کرده است. ناطقان:  به نقل از اسپوتنیک،بر اساس تحقیقات کارگروه حقوق بشری "عدالت انتقالی" مستقر در کره جنوبی دست‌کم هفت نفر به دلیل تماشای کلیپ موسیقی‌های عامه‌پسند کره جنوبی که در صنعت موسیقی جهان به "کی پاپ" مشهور هستند، اعدام شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





 کره شمالی در سال‌های گذشته تعدادی از شهروندان خود را تنها به دلیل تماشای کلیپ موسیقی‌های کره جنوبی اعدام کرده است.


کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در اختیار داشتن یا توزیع سرگرمی‌های کره جنوبی را غیرقانونی اعلام و برای خاطیان مجازات اعدام وضع کرده است. او معتقد است که نفوذ "کی پاپ" در جامعه کره شمالی باعث فروریختن آن می‌شود. کره شمالی همچنین به تازگی یک شهروند دیگر را به دلیل قاچاق نسخه‌های کپی شده سریال "بازی مرکب" به اعدام محکوم کرد.

شش مورد از هفت اعدام، در شهر "هیسان" واقع در مرز این کشور و چین انجام شده است. این شهر یکی از مراکز اصلی توزیع سرگرمی‌های کره جنوبی محسوب می‌شود که تاکنون چندین بار در این شهر اقدامت سرکوبگرانه‌ای از سوی حکومت با همین منظور علیه مردم به اجرا گذاشته شده است. این شش اعدام بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ میلادی انجام شده و در زمان اجرای حکم، سربازان ساکنان شهر را جمع کردند تا شاهد شلیک ۹ گلوله از سوی سه افسر حکومتی برای کشتن این افراد باشند. خانواده‌های قربانیان نیز مجبور به تماشای صحنه اعدام عزیزانشان شده‌اند. از آنجا که دریافت اطلاعات دقیق از درون کشور بسته و دارای رژیم توتالیتر کره شمالی دشوار است، این گروه حقوق بشری گزارش اخیر را پس از مصاحبه با ۶۸۳ تبعه کره شمالی که به کره جنوبی گریخته‌اند، تهیه کرده است.
منبع: تابناک برچسب ها: اعدام ، ناطقان ، تماشا ، کلیپ ، موسیقی ، کره

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اعدام ناطقان تماشا کلیپ موسیقی کره کره جنوبی کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۸۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلیپ خداحافظی تراکتور با پاکو خمز

به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتور، پس از کسب نتیجه دور از انتظار مقابل تیم ذوب‌آهن اصفهان، «هوشنگ نصیرزاده» مدیرعامل باشگاه طی جلسه‌ای با سرمربی تیم در تاریخ ۲۵ فروردین ماه در خصوص رفع ایرادات فنی تیم و حضور پرقدرت در ادامه مسابقات گفت‌وگو کرده و مقرر شد آقای خمز به کار خود ادامه داده و در راستای جبران امتیازات از دست رفته و حضور پرقدرت در جام حذفی تلاش دوچندانی انجام دهد.

با این حال، آقای خمز روز گذشته درخواست جدایی خود و دستیاران خارجی‌اش را به مدیریت باشگاه اعلام کرد و پس از جلسه امروز نصیرزاده و این سرمربی، سرانجام باشگاه تراکتور با درخواست جدایی او موافقت کرد. جدایی این سرمربی از تراکتور به صورت کاملاً توافقی بوده و هیچ گونه ضرر و زیان مالی برای باشگاه تراکتور به دنبال نداشته است. 

باشگاه تراکتور برای خمز و همکارانش در ادامه دوران حرفه‌ای و زندگی شخصی آرزوی موفقیت دارد.

دانلود (9.6MB)

دیگر خبرها

  • ثبت تصاویر وحشتناک از لحظه شروع طوفان دبی در یک کلیپ | فیلم
  • دو ملاک مهم عمل صالح کدام است؟
  • پپ گواردیولا هنگام تماشای پنالتی شاگردانش مقابل رئال مادرید / ویدیو فان
  • کلیپ دیدنی از شهید سردار سرلشکر زاهدی
  • کلیپ دیده نشده از شهید سرلشکر حاج رحیمی
  • اوسمار ویرا در حال تماشای دربی اصفهان / فیلم
  • تلاش آمریکا و متحدانش برای ارزیابی تحریم‌ها علیه کره شمالی
  • رزمایش کره‌جنوبی در نزدیکی مرز کره‌شمالی
  • قاتلان رپر معروف دستگیر شدند
  • کلیپ خداحافظی تراکتور با پاکو خمز